Kaçınızın Tyson dövüşünü izlediğinden emin değilim, ama tüm olay boyunca Şeytani ve İlluminati sembolizmi olduğundan oldukça eminim. Birkaç şeyi fark ettim ama daha fazlası olduğuna eminim. Geri dönüp daha fazlasını aramalıyım ama bunlar beni düşündüren iki şey

  1. Whiz Kalief açacağı sırasında ters çapraz olan kafatası. Gün gibi açık.

  2. Fransız Montana seti sırasında piramit.

Bir şey fark eden var mı?

Author

41 Comments

  1. Ağrı dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selamın aleyküm sayfa cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 458

  2. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. Selam siten cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , doruk – 175

  3. Merhabalar web sitesi cidden hayran bıraktı, sağolun

  4. Gaziantep dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Merhaba siteniz gerçekten dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 102

  5. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. Selamlar web sitesi vallaha çok güzel, teraziye tıkladım , ali – 395

  6. Nevşehir dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selamlar siten süper ötesi çok iyi, tebrikler , ali – 12

  7. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. Selam herkese web siteniz vallaha billaha iyi, teşekkürler , banu – 192

  8. Kastamonu merkezden ben memo. selamun aleyküm paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım 23-12-2020 05:56:25

  9. Bartın dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Merhaba web sitesi inanılmaz dikkat çekici, sağolun , hatice – 175

  10. Antalya dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selam web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ahmet – 318

  11. Isparta merkezden ben Emine. Mrb web siten valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 29-12-2020 10:41:28

  12. Kırşehir merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız inanki güzel, face de paylaştım 31-12-2020 14:53:13

  13. Sivas merkezden ben . Selam herkese sayfanız inanki çok iyi, teraziye tıkladım 06-01-2021 00:07:58

  14. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. Selam web sitesi harbiden güzel, tebrikler , ahmet – 446

  15. Kars dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selamlar sayfan süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Emine – 267

  16. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. Mrb paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Emine – 274

  17. Gümüşhane merkezden ben ahmet. Slm paylaşımınız yeminle hoşuma gitti, şukuladım 13-01-2021 19:30:38

  18. Elazığ dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Mrb paylaşım ciddiyim ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , memo – 72

  19. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan inanki güzel, sağolun , ahmet – 408

  20. Diyarbakır merkezden ben doruk. Mrb web siteniz inanki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 23-01-2021 16:40:48

  21. Elazığ merkezden ben . merhaba arkadaşlar paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 23-01-2021 20:42:45

  22. Merhaba paylaşım süper ötesi çok iyi, tebrikler

  23. selamun aleyküm sayfanız cidden mükemmel, teraziye tıkladım

  24. Çankırı dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selamın aleyküm siten vallaha billaha mükemmel, tebrikler , ziya – 6

  25. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki hayran edici, teşekkürler , doruk – 316

  26. Bursa dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Merhaba sayfa ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım , mehmet – 260

  27. Bitlis dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selamlar sayfa vallaha billaha çok iyi, twitter da paylaştım , Hasan – 317

  28. Bu konu : ” Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , gaye – 459

  29. Eskişehir dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selamın aleyküm sayfa vallaha billaha dikkatimi çekti, şukuladım , mehmet – 80

  30. Sivas dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Selamlar siteniz süper ötesi hayran edici, twitter da paylaştım , ahmet – 189

  31. Merhaba sayfan vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  32. Ağrı merkezden ben emin. Merhabalar web sitesi yeminle dikkatimi çekti, şukuladım 24-03-2021 02:27:48

  33. Denizli dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Mrb siten yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım , banu – 26

  34. Artvin merkezden ben hatice. Merhaba herkese siten inanılmaz çok güzel, tebrikler 10-04-2021 12:23:00

  35. Hakkari merkezden ben banu. Slm sayfan vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım 20-04-2021 21:17:52

  36. Şanlıurfa dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Slm sayfa cidden çok hoşuma gitti, tebrikler , Emine – 495

  37. Isparta dan kimler var. Tyson vs Floyd PPV’de Illuminati / Şeytani sembolizm . Merhaba herkese web siten vallaha billaha hayran bıraktı, tebrikler , Aylin – 25

  38. Merhaba herkese web siteniz inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  39. elif yılmaz Reply

    Slm siten cidden dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  40. selamun aleyküm paylaşım süper ötesi güzel, twitter da paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link