SS: Bu Pazar saat 21:00 civarında gemi sirenleri olduğunu düşündüğüm bir ses duydum. İspanya kıyılarında yaşarken, bu varsayımsal kaynağın mantıklı olabileceğini düşündüm. Yankı etkisi ile bir filin sesi gibiydi. Tuhaftı ama çok dikkat etmedim çünkü daha önce “uğultu” fenomeni hakkında hiçbir şey duymamıştım. Daha sonra bu alt bölümde “mor ışın” hakkında okudum ve bir şekilde, varsayımsal olarak gemilere atfettiğim gürültü hakkında bazı mesajlara geldim. Diğer sosyal medyada, bu fenomenin son aylardan ve dünyanın her yerinden farklı video kayıtları buldum. Ancak tek bir mantık açıklaması bulunamadı.

… donvittocorleone tarafından gönderildi
[comments]

Author

99 Comments

  1. Osmaniye merkezden ben doruk. Mrb paylaşımın vallaha billaha çok iyi, teşekkürler 16-04-2020 11:28:49

  2. Sivas merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfan vallaha güzel, twitter da paylaştım 16-04-2020 15:44:19

  3. Kahramanmaraş merkezden ben banu. Selamlar web sitesi inanki dikkat çekici, tebrikler 20-04-2020 07:46:31

  4. Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siten inanki dikkat çekici, facebookta paylaştım 20-04-2020 10:19:53

  5. Selamlar bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, teşekkürler

  6. elif yılmaz Reply

    Kahramanmaraş merkezden ben elif yılmaz. Slm web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, saolun 21-04-2020 18:27:01

  7. Merhaba herkese siteniz cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  8. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfa inan ki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. Slm paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler

  10. elif yılmaz Reply

    Balıkesir merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm siten cidden mükemmel, tebrikler 26-04-2020 06:56:20

  11. Selam herkese sayfanız vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  12. Artvin merkezden ben Aylin. Merhabalar web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun 03-05-2020 12:59:03

  13. Muş merkezden ben ziya. Selam herkese web siteniz inan ki mükemmel, şukuladım 03-05-2020 18:42:47

  14. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar sayfanız vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  15. selamun aleyküm web siteniz harbiden hayran edici, teşekkürler

  16. Merhaba web siten gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Antalya merkezden ben ziya. Mrb web sitesi gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım 11-05-2020 14:09:29

  18. Bartın merkezden ben mehmet. Slm web siten inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 11-05-2020 15:13:12

  19. selamun aleyküm paylaşımın cidden hoşuma gitti, teşekkürler

  20. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese paylaşımınız cidden hayran edici, sağolun

  21. selam arkadaşlar bu web sitesi ciddiyim hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  22. elif yılmaz Reply

    İzmir merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web siten vallaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 26-05-2020 18:02:47

  23. Merhaba paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler

  24. Diyarbakır merkezden ben doruk. Selam web sitesi ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım 01-06-2020 08:46:00

  25. selamun aleyküm siten yeminle iyi, facebookta paylaştım

  26. Gürbüz Reply

    Mrb web siteniz yeminle çok güzel, face de paylaştım

  27. Selam herkese web siteniz inanılmaz hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  28. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm sayfa cidden mükemmel, teraziye tıkladım

  29. Merhaba herkese web sitesi harbiden dikkatimi çekti, sağolun

  30. Gürbüz Reply

    Edirne merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşımın inan ki iyi, saolun 21-06-2020 08:27:09

  31. Çanakkale merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm web siteniz harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım 21-06-2020 16:05:05

  32. elif yılmaz Reply

    Çankırı merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız inanılmaz çok iyi, linkedinde paylaştım 30-06-2020 02:00:41

  33. Ankara merkezden ben banu. Merhabalar sayfa inan ki dikkat çekici, tebrikler 02-07-2020 17:19:34

  34. Kırıkkale merkezden ben mehmet. Selamlar paylaşımınız yeminle hayran edici, twitter da paylaştım 04-07-2020 02:36:44

  35. Eskişehir merkezden ben mehmet. Slm siten vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 10-07-2020 16:47:25

  36. Selam herkese paylaşımın süper ötesi güzel, saolun

  37. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha çok güzel, face de paylaştım

  38. Kastamonu merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler 16-07-2020 01:56:45

  39. Merhabalar paylaşımınız gerçekten çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  40. selam arkadaşlar paylaşımın cidden çok güzel, linkedinde paylaştım

  41. Gürbüz Reply

    Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, sağolun 27-07-2020 22:11:52

  42. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar paylaşımın vallaha çok güzel, sağolun

  43. Niğde merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfanız inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 05-08-2020 04:39:38

  44. Selam herkese paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  45. elif yılmaz Reply

    Kastamonu merkezden ben elif yılmaz. Mrb sayfan harbiden dikkatimi çekti, face de paylaştım 07-08-2020 02:25:56

  46. elif yılmaz Reply

    Kayseri merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım 07-08-2020 02:31:58

  47. Selamlar web siteniz yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  48. Selam sayfanız inan ki mükemmel, teraziye tıkladım

  49. Balıkesir merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha dikkat çekici, sağolun 16-08-2020 11:50:39

  50. Gürbüz Reply

    Artvin merkezden ben Gürbüz. Selam herkese siteniz inanki dikkat çekici, teşekkürler 25-08-2020 08:13:18

  51. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  52. Kars merkezden ben banu. Mrb sayfanız yeminle çok iyi, saolun 08-09-2020 03:26:16

  53. Sakarya merkezden ben ziya. Merhaba herkese bu web sitesi inanki hayran bıraktı, facebookta paylaştım 09-09-2020 08:50:00

  54. Batman merkezden ben ali. Mrb paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 11-09-2020 06:58:38

  55. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  56. selamun aleyküm web siteniz inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  57. Sivas merkezden ben banu. Slm sayfanız cidden çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-09-2020 06:29:08

  58. elif yılmaz Reply

    Muş merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 29-09-2020 17:34:46

  59. Mrb bu web sitesi valla dikkat çekici, facebookta paylaştım

  60. Siirt merkezden ben ahmet. Merhabalar paylaşımınız inanılmaz iyi, şukuladım 11-10-2020 04:36:02

  61. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Merhabalar siteniz valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 149

  62. Mrb sayfan vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  63. Kilis merkezden ben hatice. Selam herkese web sitesi yeminle çok güzel, şukuladım 05-11-2020 15:52:58

  64. Erzincan dan kimler var. “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? . selamun aleyküm sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ali – 142

  65. Mersin merkezden ben . selamun aleyküm web siteniz harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım 18-11-2020 02:24:19

  66. Ardahan merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, twitter da paylaştım 19-11-2020 20:44:14

  67. Kırşehir merkezden ben . merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim mükemmel, linkedinde paylaştım 03-12-2020 15:38:04

  68. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Slm paylaşımın süper ötesi hayran edici, sağolun , Aylin – 353

  69. Mrb bu web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, şukuladım

  70. Tokat merkezden ben ali. Slm paylaşımınız valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 08-12-2020 22:19:18

  71. Erzurum merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfanız süper ötesi iyi, şukuladım 11-12-2020 18:14:54

  72. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Merhaba herkese web siteniz süper ötesi hayran edici, teşekkürler , – 28

  73. Bingöl merkezden ben Aylin. Slm paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, face de paylaştım 17-12-2020 00:38:48

  74. Bitlis dan kimler var. “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? . Selamlar web siteniz yeminle hayran edici, facebookta paylaştım , Aylin – 497

  75. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız süper ötesi iyi, sosyal medyada paylaştım , hatice – 61

  76. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 334

  77. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Slm web siten yeminle çok hoşuma gitti, teşekkürler , emin – 170

  78. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımınız vallaha çok iyi, şukuladım , – 59

  79. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım , banu – 14

  80. Giresun merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfa valla çok iyi, sağolun 05-01-2021 16:45:50

  81. Selamın aleyküm sayfan cidden hoşuma gitti, şukuladım

  82. Kastamonu merkezden ben Hasan. Merhaba paylaşım inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 24-01-2021 00:21:11

  83. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , Aylin – 457

  84. elif yılmaz Reply

    Afyon merkezden ben elif yılmaz. Mrb siten ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 27-01-2021 19:17:02

  85. Selamın aleyküm paylaşımın ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım

  86. Kocaeli dan kimler var. “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? . Mrb siten süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım , Gürbüz – 479

  87. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Merhaba siteniz inan ki çok güzel, linkedinde paylaştım , emin – 137

  88. Artvin dan kimler var. “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? . Merhaba herkese sayfanız inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler , Emine – 280

  89. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi gerçekten iyi, teraziye tıkladım , ali – 110

  90. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi çok iyi, teşekkürler , Hasan – 481

  91. Edirne dan kimler var. “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? . Selam bu web sitesi süper ötesi hayran edici, saolun , doruk – 143

  92. Bu konu : ” “Uğultu” AKA “trompetlerini” duydun mu? ” çok güzel. Selamlar sayfanız valla mükemmel, twitter da paylaştım , Emine – 307

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link