Bu sabah bir benzin istasyonuna gittiler ve sadece kart veya tam değişiklik yazan bir tabelaları vardı. (Nakit ödedi ve yine de bozuk para aldı) Bu yasal işletmelere bozdurmayan bankalardır. Aylardır bununla ilgili işaretler var ve kimse bunu gerçekten uygulamıyor. Tüm bunların covid rejimi sırasında yaşanması fazla tesadüf gibi görünüyor. Parayı toplumdan uzaklaştırmanın bir başka adımı.

33 Comments

  1. Burdur merkezden ben hatice. Merhabalar siten inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım 15-07-2021 13:31:48

  2. Bu konu : ” Ulusal değişim sıkıntısı. ” çok güzel. Selam paylaşımınız inanki dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ahmet – 95

  3. Ordu merkezden ben ali. Selamlar siteniz harbiden hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 15-07-2021 16:44:52

  4. Muş dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Selam sayfanız gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 383

  5. Karabük dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Mrb web sitesi gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 471

  6. elif yılmaz Reply

    Merhaba bu web sitesi cidden güzel, tebrikler

  7. Selamlar web siteniz inan ki güzel, teraziye tıkladım

  8. Bursa merkezden ben gaye. Slm web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 20-07-2021 06:09:53

  9. Bu konu : ” Ulusal değişim sıkıntısı. ” çok güzel. Slm paylaşımınız vallaha billaha iyi, facebookta paylaştım , ali – 425

  10. Diyarbakır merkezden ben doruk. Selam sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, teşekkürler 24-07-2021 01:49:27

  11. Sinop dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Selam herkese bu web sitesi vallaha dikkatimi çekti, sağolun , emin – 244

  12. Kütahya merkezden ben gaye. selamun aleyküm bu web sitesi cidden mükemmel, şukuladım 26-07-2021 21:04:48

  13. Burdur merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfan gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 31-07-2021 06:50:11

  14. Merhabalar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım

  15. Merhaba herkese sayfa cidden hoşuma gitti, şukuladım

  16. elif yılmaz Reply

    Adana dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . merhaba arkadaşlar siten yeminle iyi, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 177

  17. Gürbüz Reply

    Burdur dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Selam bu web sitesi inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 45

  18. Adıyaman dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Merhabalar paylaşımın harbiden çok iyi, saolun , ali – 200

  19. Bu konu : ” Ulusal değişim sıkıntısı. ” çok güzel. Mrb siteniz vallaha dikkat çekici, teşekkürler , Emine – 57

  20. elif yılmaz Reply

    Bolu merkezden ben elif yılmaz. Mrb paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 01-08-2021 22:26:03

  21. Artvin dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Selamlar web siteniz inan ki hayran edici, saolun , ziya – 301

  22. Bu konu : ” Ulusal değişim sıkıntısı. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi harbiden mükemmel, linkedinde paylaştım , ahmet – 210

  23. Bolu dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Selam herkese sayfa valla dikkatimi çekti, tebrikler , banu – 294

  24. Kahramanmaraş dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Merhabalar siten inan ki ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , doruk – 421

  25. Bu konu : ” Ulusal değişim sıkıntısı. ” çok güzel. Slm paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , doruk – 336

  26. Bu konu : ” Ulusal değişim sıkıntısı. ” çok güzel. Selam herkese siteniz vallaha iyi, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 115

  27. Selamlar paylaşımın inanki dikkatimi çekti, face de paylaştım

  28. merhaba arkadaşlar web siten cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  29. Tokat merkezden ben . Merhaba herkese paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım 01-09-2021 20:59:38

  30. merhaba arkadaşlar paylaşım inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  31. Bu konu : ” Ulusal değişim sıkıntısı. ” çok güzel. selamun aleyküm web siten cidden çok güzel, twitter da paylaştım , Aylin – 487

  32. Kocaeli dan kimler var. Ulusal değişim sıkıntısı. . Mrb web siten inan ki dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 114

Write A Comment