Umarım Biden kazanır çünkü Trump kazanırsa derin devlet ve medya hayatı herkes için perişan edecek.

Bunu Trump’ın mükemmel olduğunu düşünen biri olarak söylemiyorum. Bir sürü göze batan kusuru var. Ancak, Trump kazanırsa Dünya’yı yakacak köklü bir hükümet bürokrasisi ve dalkavuk bir medya olduğunu düşünüyorum.

Biden kazanırsa, kısa süre sonra pandeminin ilan edileceğini ve hayatın normale döneceğini umuyorum. Trump kazanırsa önümüzdeki 4 yılı olabildiğince perişan etmek için elinden gelenin en iyisini yapacak birçok insan olduğunu düşünüyorum. Dürüst olmak gerekirse bir darbe olsaydı şok olmazdım.

Hükümeti mafyaya benzer bir şey tarafından yönetiliyor olarak görüyorum. Silah tüccarları, beyaz yakalı mali suçlular tarafından yönetilen bir kohort ve muhtemelen bazı organize suç örgütleri tanrıya karşı dürüst. Trump’ı sevmiyorlar. Son 4 yıldır varlığına tahammül ettiler. Ama onlar, kurtulabileceklerini düşündükleri her şeyi yapacak olan bir grup ahlaksız boğaz ağrısıdır. Kaybederlerse ne yapacaklarını görmek istemiyorum.

“Umarım Biden kazanır çünkü Trump kazanırsa derin devlet ve medya hayatı herkes için perişan edecek.” üzerine 19 yorum

  1. Kahramanmaraş merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar web sitesi inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 17-08-2020 05:16:52

    Cevapla
  2. Isparta merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfa cidden iyi, şukuladım 06-09-2020 16:42:49

    Cevapla
  3. Artvin merkezden ben mehmet. Slm paylaşımınız gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 10-09-2020 04:36:18

    Cevapla
  4. Iğdır merkezden ben gaye. Slm web sitesi yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 20-09-2020 23:26:35

    Cevapla
  5. Hatay merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web siten harbiden hayran edici, teşekkürler 02-10-2020 10:13:30

    Cevapla
  6. Yozgat dan kimler var. Umarım Biden kazanır çünkü Trump kazanırsa derin devlet ve medya hayatı herkes için perişan edecek. . merhaba arkadaşlar sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, face de paylaştım , – 478

    Cevapla
  7. Sivas merkezden ben Aylin. selamun aleyküm bu web sitesi cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 26-10-2020 18:50:54

    Cevapla

Yorum yapın