Bu oldukça uzun bir video. 13 yaşındaki otistik çocuğun vurulduğu video görülüyor bu polis vücut kamerasının en sonunda. Çocuğun annesi, polise çocuğun gerçek bir silahla silahlanmadığını, bunun yerine bir hayali silahı “olabileceğini” söyledi. Çocuğun böyle bir uydurma silahı ve herhangi bir silahı olmadığı ortaya çıktı. Bu tür davranışlar, birçok polis departmanının izlediği protokollerde gerçekten de çok yanlış bir şey olduğuna ve çoğu zaman bir ebeveynin yapabileceği en kötü hatanın, kendi çocuklarıyla ilgilenirken yardım için polisi aramak olduğuna dair daha fazla kanıttır. . Çok fazla polis, karşılaştıkları birçok ‘soruna’ silahlarının en iyi çözüm olduğunu düşünüyor.

Author

66 Comments

  1. Kırklareli merkezden ben ali. selamun aleyküm siteniz ciddiyim çok güzel, saolun 22-09-2020 18:43:48

  2. Merhaba sayfa inan ki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. Tokat merkezden ben Emine. Merhaba paylaşım inanılmaz mükemmel, linkedinde paylaştım 22-09-2020 19:38:45

  4. Elazığ merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha hoşuma gitti, şukuladım 23-09-2020 10:58:34

  5. selamun aleyküm web sitesi vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım

  6. Gürbüz Reply

    Merhabalar paylaşımın inanki güzel, sosyal medyada paylaştım

  7. Selam herkese siten inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  8. Selam herkese paylaşımın gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  9. Yozgat merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfa yeminle çok güzel, teraziye tıkladım 26-09-2020 20:47:19

  10. Eskişehir merkezden ben mehmet. Selamın aleyküm sayfan valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 02-10-2020 09:14:04

  11. Çanakkale merkezden ben mehmet. Merhaba herkese web siteniz inanki iyi, teraziye tıkladım 02-10-2020 11:18:47

  12. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siteniz süper ötesi dikkat çekici, şukuladım

  13. Gürbüz Reply

    Osmaniye merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar paylaşımın gerçekten hayran edici, twitter da paylaştım 17-10-2020 17:46:19

  14. Uşak merkezden ben mehmet. Merhabalar web sitesi vallaha billaha çok hoşuma gitti, teşekkürler 19-10-2020 05:21:33

  15. Ankara dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Mrb sayfanız inanılmaz mükemmel, teşekkürler , doruk – 340

  16. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten iyi, sağolun

  17. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Selam herkese siteniz valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım , ziya – 9

  18. Hakkari merkezden ben Aylin. Selam web sitesi harbiden dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 02-11-2020 15:22:52

  19. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım , hatice – 339

  20. Bayburt merkezden ben ahmet. Merhaba herkese siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 10-11-2020 07:51:51

  21. Malatya dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Merhaba sayfanız vallaha hayran bıraktı, saolun , ziya – 354

  22. Denizli dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Selam herkese web siteniz ciddiyim çok güzel, sağolun , – 42

  23. Bitlis merkezden ben ziya. Selam sayfan inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 23-11-2020 21:46:15

  24. Muğla merkezden ben ali. selam arkadaşlar web siten yeminle çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 24-11-2020 00:18:38

  25. Bayburt dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Merhaba web siten valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Aylin – 78

  26. Gürbüz Reply

    Mrb paylaşımınız gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım

  27. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfan inanılmaz çok iyi, sağolun , – 89

  28. Şanlıurfa dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Merhaba bu web sitesi ciddiyim dikkatimi çekti, tebrikler , Aylin – 409

  29. Merhaba herkese web siteniz cidden güzel, facebookta paylaştım

  30. Yalova dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , ali – 21

  31. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Mrb sayfanız valla hoşuma gitti, sağolun , mehmet – 454

  32. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , – 36

  33. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  34. Ardahan merkezden ben ali. Selam siten valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 11-01-2021 20:37:16

  35. selamun aleyküm web siteniz inanki hayran bıraktı, teşekkürler

  36. Hakkari merkezden ben ali. Merhaba web sitesi yeminle çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-01-2021 10:32:39

  37. Yozgat dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran edici, teşekkürler , memo – 441

  38. Hatay dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Merhaba sayfan yeminle dikkat çekici, sağolun , banu – 427

  39. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Merhaba paylaşımınız cidden güzel, tebrikler , ali – 130

  40. Gaziantep dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . selamun aleyküm sayfa harbiden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 302

  41. selamun aleyküm sayfa ciddiyim hayran edici, face de paylaştım

  42. Muş dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Merhaba herkese web siten inan ki hayran edici, twitter da paylaştım , hatice – 108

  43. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, teşekkürler , Gürbüz – 242

  44. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan vallaha hayran bıraktı, şukuladım , Gürbüz – 187

  45. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Mrb siten vallaha mükemmel, şukuladım , ahmet – 247

  46. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  47. Isparta dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . selam arkadaşlar web sitesi cidden hoşuma gitti, saolun , ahmet – 405

  48. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, sağolun , ziya – 274

  49. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten hayran edici, saolun , ali – 345

  50. Kırklareli merkezden ben Aylin. Merhabalar paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 10-03-2021 18:49:51

  51. Şanlıurfa dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Selamın aleyküm sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 431

  52. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. Selam herkese paylaşımın valla hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 490

  53. Gürbüz Reply

    Merhabalar sayfan gerçekten hayran edici, tebrikler

  54. Merhaba web siten inanılmaz hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  55. selamun aleyküm siten gerçekten çok iyi, twitter da paylaştım

  56. Merhabalar web siteniz cidden hayran bıraktı, face de paylaştım

  57. Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi inanki mükemmel, saolun , memo – 91

  58. Adana merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar paylaşım gerçekten dikkatimi çekti, tebrikler 05-05-2021 00:14:20

  59. Karabük merkezden ben ali. Selam siteniz valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım 05-05-2021 19:58:47

  60. Çanakkale dan kimler var. Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. . Mrb web siteniz yeminle hayran bıraktı, teşekkürler , hatice – 323

  61. selam arkadaşlar sayfa yeminle güzel, linkedinde paylaştım

  62. Edirne merkezden ben hatice. selamun aleyküm paylaşım cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 26-05-2021 22:52:51

  63. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Utah, Salt Lake City, polis memurları geceleri otistik bir çocuğu avlar ve onu on bir kez vurur. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki güzel, teşekkürler , elif yılmaz – 234

  64. Antalya merkezden ben ali. Slm sayfanız valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 16-06-2021 17:49:23

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link