Kategoriler
Genel

Uyaran kontrol sadece bir kez bir şey miydi?

Sanırım her şeyde neler olduğunu anlamıyorum. Tüm bunlar bitene kadar her ay bir tane alacağımız izlenimindeydim. Açılmaya yakın olabileceğimizi ya da olmayacağımızı anlıyorum ama anlaşmanın bu olduğunu düşündüm. Ve sorduğum herkes de emin görünmüyordu. Belki de aptallar. Herhangi bir bilgi takdir edilecektir

“Uyaran kontrol sadece bir kez bir şey miydi?” için 23 yanıt

Çankırı merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımın ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 05-05-2020 02:26:30

Kars merkezden ben Emine. Selamın aleyküm bu web sitesi ciddiyim çok iyi, teraziye tıkladım 09-05-2020 14:49:06

Samsun merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar siten inanki çok güzel, teraziye tıkladım 10-05-2020 14:31:11

Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar paylaşım cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 11-05-2020 00:10:40

Kayseri merkezden ben ali. Slm bu web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 14-05-2020 09:02:25

Artvin merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşımın harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 09:02:34

Konya merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz hayran edici, tebrikler 14-05-2020 09:03:00

Ardahan merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler 31-05-2020 07:28:53

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir