Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu

2002’de Peterson karaborsada muhtemelen gübre (uyuşturucu yapmak için kullanılır) satıyordu. Bunu, dünyanın cinayet başkenti Modesto CA’da yapıyordu, aynı zamanda kültist ve hatta satanist faaliyetlerin merkezi olarak da bilinir (sarı sayfalarda kelimenin tam anlamıyla şeytani tapınaklar vardır). Resmi maaş aralığındaki biri için çok daha yüksek bir oranda para harcıyordu ve hatta bazen nakde hızlı erişim için rehin dükkanlarını ziyaret ediyordu. Peterson hatalar yaptı ve muhtemelen bir gübre anlaşmasını bozdu veya bir borç ödemesini kaçırdı. Suçlu bir unsuru üzdü ve Peterson’ı Lacy aracılığıyla cezalandırmaya karar verdiler. Lacy’nin ortadan kaybolmasından hemen önce, bölgedeki genç Modesto bölgesi hamile kadın Evelyn Hernandez, ürkütücü bir şekilde benzer bir olayda ortadan kayboldu.

Lacy’s, karısının ortadan kaybolduğu gün, sakinleri şehir dışındayken komşu bir evde bir hırsızlık planlandı. Hırsızlık gerçekleşti ve hırsızın minibüsü bir komşu tarafından tespit edildi ve kısa süre sonra hırsızlık ihbar edildi. Hırsızlar bile yakalandı ve Lacy’nin polisi aramasını önlemek için Lacy’yi kaçırdıklarından hemen şüphelenildi. Hırsızlar, sonunda Lacy’nin öldürülmesiyle suçlanacaktı. Yine de, Peterson şüpheli faaliyetlerle dolandırıcı ve yalancı çıktı. Muhtemelen, yalanlarının çoğu, gübre karaborsa satışları gibi gizli kalmıştı, yerel polisin bile muhtemelen bildiği bir konu, çünkü katılımcılar susturma faaliyetlerinde çok korkunç.

Ve Peterson susturuldu. Ailesinde daha fazla cinayet olacağı söylendi, uyuşturucu ticareti ve gübre ticaretinde sessiz kalmadı. Peterson hırsızların düşeceğini umuyordu ama komşunun evine Lacy’nin ortadan kaybolmasından bir iki gün sonra geldiklerini iddia ettiler.

Bugün bile, birçok hukukçu, Peterson’ın adil olmayan bir yargılama yaptığını iddia ediyor. Suçluluğunu kanıtlamak için dolaylı kanıtlar yetersizdi. Peterson hala masum olduğunu iddia ediyor (karısını ve çocuklarını öldüren Colorado’dan kısa süre önce hüküm giymiş Chris Watts’ın aksine).

“Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu” üzerine 63 yorum

  1. Konya merkezden ben ali. selam arkadaşlar siteniz süper ötesi hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 09-08-2020 16:54:23

    Cevapla
  2. Yozgat merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar web sitesi valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 14-08-2020 00:48:28

    Cevapla
  3. Yozgat merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar bu web sitesi yeminle dikkat çekici, twitter da paylaştım 03-09-2020 13:47:53

    Cevapla
  4. Manisa merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım 17-09-2020 04:04:55

    Cevapla
  5. Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşım valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:22:28

    Cevapla
  6. Niğde merkezden ben Gürbüz. Selamlar web siten gerçekten çok güzel, tebrikler 02-10-2020 11:43:39

    Cevapla
  7. Bilecik merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfa inanılmaz hayran edici, linkedinde paylaştım 16-10-2020 15:50:42

    Cevapla
  8. Kırıkkale dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . selam arkadaşlar web siten yeminle dikkat çekici, tebrikler , Emine – 45

    Cevapla
  9. Şanlıurfa dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . merhaba arkadaşlar web siten inan ki mükemmel, tebrikler , Aylin – 70

    Cevapla
  10. Kırıkkale merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın süper ötesi çok iyi, sağolun 25-10-2020 19:21:17

    Cevapla
  11. Çankırı merkezden ben emin. Merhaba herkese paylaşımınız cidden mükemmel, teraziye tıkladım 01-11-2020 11:54:23

    Cevapla
  12. Gümüşhane merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, twitter da paylaştım 07-11-2020 23:57:21

    Cevapla
  13. Tunceli dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Selam herkese sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler , – 139

    Cevapla
  14. Kütahya merkezden ben . Selamın aleyküm web siteniz inan ki iyi, facebookta paylaştım 23-11-2020 22:49:04

    Cevapla
  15. Manisa dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Selam herkese sayfanız vallaha ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , ahmet – 30

    Cevapla
  16. Artvin dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Slm sayfanız inanki güzel, şukuladım , ziya – 118

    Cevapla
  17. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Merhaba paylaşım ciddiyim çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 399

    Cevapla
  18. Samsun dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Merhaba herkese sayfan ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 182

    Cevapla
  19. Adana dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Slm paylaşımın vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım , – 85

    Cevapla
  20. Rize merkezden ben mehmet. Slm web sitesi inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 09-12-2020 07:32:41

    Cevapla
  21. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Merhaba herkese sayfan ciddiyim hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Emine – 128

    Cevapla
  22. Afyon dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Merhaba paylaşım valla çok hoşuma gitti, tebrikler , memo – 347

    Cevapla
  23. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım , – 276

    Cevapla
  24. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Selamlar sayfanız inan ki hayran bıraktı, teşekkürler , – 424

    Cevapla
  25. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Selam bu web sitesi harbiden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 371

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Merhabalar siten vallaha çok iyi, face de paylaştım , – 279

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Selam web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sağolun , emin – 412

    Cevapla
  28. Kütahya dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Selam herkese bu web sitesi cidden iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 338

    Cevapla
  29. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. selamun aleyküm siten ciddiyim ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ziya – 150

    Cevapla
  30. Balıkesir dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Merhaba herkese sayfanız inan ki hayran edici, face de paylaştım , Aylin – 427

    Cevapla
  31. Kilis dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Selam herkese sayfa gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım , ali – 464

    Cevapla
  32. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Selam web siten cidden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , hatice – 127

    Cevapla
  33. Bingöl merkezden ben ali. Merhabalar paylaşımın vallaha güzel, twitter da paylaştım 21-01-2021 22:14:09

    Cevapla
  34. Bitlis merkezden ben ziya. Mrb web siten inan ki hayran bıraktı, teraziye tıkladım 06-02-2021 21:21:28

    Cevapla
  35. Eskişehir dan kimler var. Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu . Slm web siten inan ki hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ali – 400

    Cevapla
  36. Bu konu : ” Uyuşturucu kartelinin sattığı gübre satıcısı Scott Peterson tehditlerle susturuldu ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Gürbüz – 334

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link