Uzay bir hologramdır, hedef değil.

Platon’un dediği gibi, dünya her zaman olmuştur ve olacaktır. Onun bahsettiği dünya bizim dünyamızdır, bizim verili gerçekliğimizdir, bir “gezegen” değil. Düz değil, yuvarlak değil, sadece Dünya. Platonik dünya sahip olduğumuz şeydir. Her zaman olmuştur, başlangıcı yok, sonu yok.

… NoFuxFound tarafından gönderildi
[comments]

This Post Has 11 Comments

  1. doruk

    Amasya dan kimler var. Uzay bir hologramdır, hedef değil. . selam arkadaşlar sayfa cidden ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 151

  2. doruk

    Bu konu : ” Uzay bir hologramdır, hedef değil. ” çok güzel. Merhaba sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , doruk – 339

  3. Anonim

    Bu konu : ” Uzay bir hologramdır, hedef değil. ” çok güzel. Merhaba siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , – 3

  4. ali

    Muş merkezden ben ali. Mrb bu web sitesi inan ki iyi, facebookta paylaştım 26-03-2021 03:28:47

  5. Hasan

    Slm web siten gerçekten çok iyi, teraziye tıkladım

  6. ali

    Bu konu : ” Uzay bir hologramdır, hedef değil. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım valla dikkatimi çekti, sağolun , ali – 197

  7. mehmet

    Isparta dan kimler var. Uzay bir hologramdır, hedef değil. . Selam siteniz vallaha billaha çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 132

  8. Aylin

    Bu konu : ” Uzay bir hologramdır, hedef değil. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan ciddiyim mükemmel, facebookta paylaştım , Aylin – 84

  9. ahmet

    selamun aleyküm sayfanız vallaha dikkat çekici, facebookta paylaştım

  10. gaye

    Kahramanmaraş merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfa harbiden hayran edici, facebookta paylaştım 08-04-2021 12:55:15

  11. Emine

    Bu konu : ” Uzay bir hologramdır, hedef değil. ” çok güzel. selamun aleyküm siten cidden ilgi uyandırıcı, saolun , Emine – 463

Bir cevap yazın