Bu “bu boktan bir şey” yazısı değil. Ya da “dünya boktan bir yer” yazısı. Bunu sadece bu topluluğun mevcut diyalogdan daha iyi olduğuna işaret etmek için yazıyorum. Bilgiler yanlış bilgilendirme ile sınırlıdır ve çıkarlarımıza aykırı olan aşırı uçlara yöneliktir. Başka kimsenin bu konuda bir fikri var mı?

… hunobuno tarafından gönderildi
[comments]

Author

105 Comments

  1. Adana merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfan inan ki hoşuma gitti, teşekkürler 01-05-2020 08:47:53

  2. Slm bu web sitesi vallaha billaha iyi, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. Merhaba sayfa süper ötesi güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  4. Karaman merkezden ben Gürbüz. Merhaba bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, sağolun 05-05-2020 15:52:40

  5. Hatay merkezden ben Gürbüz. Merhaba web sitesi cidden dikkatimi çekti, sağolun 08-05-2020 09:57:41

  6. Bartın merkezden ben gaye. Selamlar sayfan cidden çok güzel, linkedinde paylaştım 09-05-2020 14:00:27

  7. Uşak merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfa ciddiyim mükemmel, sağolun 10-05-2020 04:50:00

  8. Çorum merkezden ben banu. Mrb siteniz valla hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 10-05-2020 16:02:05

  9. Adıyaman merkezden ben ahmet. Selamlar web siteniz inanki çok hoşuma gitti, sağolun 14-05-2020 08:17:42

  10. Selamlar web siten inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  11. Kırıkkale merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi vallaha billaha güzel, facebookta paylaştım 14-05-2020 11:42:02

  12. Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web siten valla hoşuma gitti, şukuladım 14-05-2020 11:42:04

  13. Hatay merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 11:42:07

  14. Bolu merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, teşekkürler 14-05-2020 11:42:10

  15. Merhaba web siteniz cidden hoşuma gitti, face de paylaştım

  16. elif yılmaz Reply

    Selam herkese sayfan vallaha hoşuma gitti, face de paylaştım

  17. Bayburt merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım 14-05-2020 11:42:22

  18. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  19. Tunceli merkezden ben Emine. selamun aleyküm paylaşım harbiden iyi, şukuladım 18-05-2020 21:05:35

  20. elif yılmaz Reply

    Merhabalar paylaşım inan ki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  21. Diyarbakır merkezden ben gaye. Merhabalar sayfan inan ki güzel, teşekkürler 24-05-2020 17:56:20

  22. Hakkari merkezden ben doruk. Merhaba sayfa inan ki güzel, sosyal medyada paylaştım 28-05-2020 04:29:09

  23. Merhabalar paylaşımın vallaha çok iyi, face de paylaştım

  24. merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım

  25. Mersin merkezden ben gaye. Merhaba sayfa inan ki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 13-06-2020 12:39:39

  26. Kırşehir merkezden ben ziya. Merhabalar sayfa valla çok güzel, teşekkürler 14-06-2020 08:54:48

  27. Manisa merkezden ben ziya. Selam siten inanılmaz çok hoşuma gitti, saolun 20-06-2020 04:30:09

  28. Yalova merkezden ben Emine. Mrb paylaşım harbiden güzel, tebrikler 02-07-2020 10:02:55

  29. Konya merkezden ben mehmet. Mrb bu web sitesi vallaha hayran edici, face de paylaştım 08-07-2020 09:02:58

  30. Edirne merkezden ben mehmet. Selam herkese bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, sağolun 10-07-2020 10:51:03

  31. Tekirdağ merkezden ben gaye. Selam herkese web siteniz cidden çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 11-07-2020 08:04:33

  32. Denizli merkezden ben gaye. Mrb bu web sitesi valla güzel, face de paylaştım 18-07-2020 05:50:35

  33. Hakkari merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa inan ki iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 18-07-2020 15:53:24

  34. Afyon merkezden ben Aylin. Mrb web sitesi vallaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 31-07-2020 11:50:56

  35. Selam web sitesi süper ötesi güzel, twitter da paylaştım

  36. elif yılmaz Reply

    Antalya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız cidden mükemmel, sosyal medyada paylaştım 09-08-2020 04:17:00

  37. Bursa merkezden ben Gürbüz. Mrb sayfa süper ötesi çok hoşuma gitti, tebrikler 09-08-2020 09:40:37

  38. Bartın merkezden ben Aylin. Slm siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 10-08-2020 03:01:12

  39. Elazığ merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın valla çok iyi, linkedinde paylaştım 18-08-2020 10:23:02

  40. selam arkadaşlar bu web sitesi valla çok güzel, şukuladım

  41. merhaba arkadaşlar web siten ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler

  42. Selam herkese paylaşım valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  43. Selamlar sayfa gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  44. Mrb bu web sitesi valla çok iyi, twitter da paylaştım

  45. Sakarya merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 10-09-2020 11:10:10

  46. Batman merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşımınız süper ötesi çok güzel, sağolun 23-09-2020 17:17:12

  47. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm web siten inan ki iyi, linkedinde paylaştım

  48. Mardin merkezden ben ali. Merhaba siteniz süper ötesi mükemmel, sosyal medyada paylaştım 03-10-2020 14:35:30

  49. Hatay dan kimler var. Üzgünüm beyler . merhaba arkadaşlar paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , hatice – 381

  50. Siirt merkezden ben banu. Selamın aleyküm siten inanki mükemmel, teşekkürler 02-11-2020 15:21:22

  51. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Selam sayfa valla hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , ali – 44

  52. Artvin dan kimler var. Üzgünüm beyler . merhaba arkadaşlar sayfanız valla çok iyi, face de paylaştım , – 207

  53. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım

  54. Niğde dan kimler var. Üzgünüm beyler . Merhabalar paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, facebookta paylaştım , ahmet – 57

  55. Kütahya dan kimler var. Üzgünüm beyler . Slm siten valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım , doruk – 433

  56. Şanlıurfa dan kimler var. Üzgünüm beyler . Selam siten gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım , – 116

  57. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Slm web sitesi cidden hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 489

  58. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Merhabalar web siten vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 249

  59. selamun aleyküm siten vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım

  60. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa yeminle hayran edici, saolun , ziya – 216

  61. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Mrb web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım , doruk – 379

  62. Merhaba web siten valla mükemmel, twitter da paylaştım

  63. Bursa merkezden ben ali. Selamlar sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun 16-12-2020 14:06:48

  64. Konya dan kimler var. Üzgünüm beyler . Selam herkese siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , ahmet – 354

  65. Selam sayfanız vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım

  66. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Merhaba web sitesi inanki dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 81

  67. Mrb web siten harbiden mükemmel, teraziye tıkladım

  68. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, face de paylaştım , doruk – 40

  69. Selam herkese paylaşımın harbiden mükemmel, sağolun

  70. Batman merkezden ben hatice. Slm web siten inanılmaz iyi, face de paylaştım 17-01-2021 02:45:53

  71. elif yılmaz Reply

    Bayburt merkezden ben elif yılmaz. Selamlar web siten valla dikkatimi çekti, sağolun 31-01-2021 22:47:19

  72. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle mükemmel, face de paylaştım , ziya – 156

  73. elif yılmaz Reply

    İstanbul dan kimler var. Üzgünüm beyler . Mrb siteniz cidden ilgi uyandırıcı, sağolun , elif yılmaz – 415

  74. Selam siteniz harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  75. Merhaba herkese bu web sitesi yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  76. selamun aleyküm siteniz gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım

  77. Selamın aleyküm web sitesi gerçekten güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  78. elif yılmaz Reply

    Adıyaman dan kimler var. Üzgünüm beyler . Mrb web siteniz yeminle ilgi uyandırıcı, saolun , elif yılmaz – 407

  79. Düzce dan kimler var. Üzgünüm beyler . selam arkadaşlar web siteniz valla çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ali – 163

  80. Yalova merkezden ben doruk. Selam herkese web siten valla hayran edici, saolun 14-04-2021 22:45:34

  81. Balıkesir dan kimler var. Üzgünüm beyler . selamun aleyküm sayfan vallaha çok güzel, sağolun , ahmet – 378

  82. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Selamlar sayfan ciddiyim çok iyi, facebookta paylaştım , ziya – 17

  83. Merhaba herkese web siten cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  84. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım , ahmet – 363

  85. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. Selam paylaşımınız inanki dikkat çekici, saolun , mehmet – 70

  86. Yalova merkezden ben mehmet. Selam herkese paylaşımın cidden hoşuma gitti, saolun 15-05-2021 06:08:20

  87. Kahramanmaraş merkezden ben emin. Merhaba herkese sayfanız inanki iyi, facebookta paylaştım 16-05-2021 14:21:09

  88. Aksaray merkezden ben . merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz mükemmel, facebookta paylaştım 26-05-2021 14:36:10

  89. Elazığ merkezden ben emin. Selam sayfan gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 27-05-2021 07:01:32

  90. Düzce dan kimler var. Üzgünüm beyler . Merhaba bu web sitesi ciddiyim çok hoşuma gitti, şukuladım , memo – 277

  91. Bu konu : ” Üzgünüm beyler ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım valla çok iyi, sosyal medyada paylaştım , banu – 357

  92. Merhaba sayfanız gerçekten hayran edici, face de paylaştım

  93. Muş dan kimler var. Üzgünüm beyler . Merhaba herkese web siten yeminle hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 330

  94. Merhabalar sayfa gerçekten çok güzel, twitter da paylaştım

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link