Göndermek istiyorum: Bu topluluğu seviyorum, birkaç yıldır gizleniyorum ve nadiren gönderi paylaşıyorum. Ancak yorumları tekrar tekrar görüyoruz: burası, özgür konuşmaya izin verilen, eleştirel düşüncenin (eskiden klasik liberal sanatlar ve bilim olarak adlandırılırdı!) çarpıcı ve dehşet verici olduğu tek yer hakkında. Bu, tarihte inanılmaz bir an – her erkek kadın ve çocuğun İncil’in Tanrısına olan inancı reddetmesi için her şey düzenleniyor ve ben sadece size doğru olduğuna inandığım açıklamayı okumanız için bir şans vermek istiyorum.

Ve lütfen komplolarınızı ve teorilerinizi, dini “son oyununuzu” da yayınlayın ve tartışalım; bu sub’da aslında “hepimiz bu işte”yiz. Ama kilisede büyüdüğüm için hayatımın yaklaşık yarısı boyunca bir ibadet lideri oldum ve hala şu anki kilisemizde karımla birlikteyim. Hepinize Hıristiyan inanç dünyasından bir rapor vermek istiyorum: Hemen hemen tüm ilerici/liberal Hıristiyanlar İncil’i Tanrı’nın vahyedilmiş gerçeği olarak reddediyorlar. Neredeyse tüm ilerici Hıristiyan akımları (Methodist, Presbiteryen ABD, vb.) kesişimsellik ve eleştirel teori mağduriyeti (BLM, “adalet”, LGBT) yolundadır – temelde eğer baskı altında değilseniz, bugünün dünyasında değersizsiniz. Katolik Kilisesi, barışı teşvik etmek için İslam’ın liderlerine ulaşıyor. Ve şimdi benim kilisem olan Güneyli Baptistler, kiliselerini sosyal adalet müjdesine (Mesih’teki Lütuf İncili’ni reddetmesi gereken) yönlendiren suçlu beyaz papazlar yüzünden ikiye bölünüyor – temel olarak, eğer İsa benim tüm günahlarımın bedelini ödediyse, nasıl olabilir? Hâlâ suçlu muyum? Asıl mesele bu: İYİ HABER, İsa’nın tüm günahlarımın bedelini ödediğidir. İnsan yapımı ideolojiler, Tanrı’nın yaptığı gerçekler/çözümler ile bağdaşmamalıdır. Ancak bunlar ya sahte papazlar ya da ciddi bir hata içinde olan papazlar koyunlarını kıyamete götürür.)

Bütün bunlar, tek bir dünya hükümetine ve tek bir dünya dinine doğru ilerliyoruz demektir: büyük olasılıkla tüm Komünist ülkeler gibi bir ve aynı olacaklar: hükümet kurtarıcıdır ve bu kurtarıcı herkesin boyun eğmesini isteyecektir. o: şimdi açıkça bu yoldayız.

Lütfen aşağıdaki kısa bölümü okuyun, oyunun sonunu (Hıristiyanların inandığı gibi – ya da hala İncil’e inanan gerçek Hristiyanların inandığı gibi) anlatan Rev 20. Ama ben 12. ayeti görmenizi istiyorum: diri ve ölü yargıda duruyor. Bu, yaşamış olan her insan orada olacaktır ve her kimsen, sevgili dostum, orada olacağına inanıyorum. Ben ve Mesih’e iman edenler, o yargıda olmayacağız – kurtulacağız, bu Tanrı’nın vaadidir, bu yüzden oğlunu gönderdi. Bizimle olmanı istiyorum, Tanrı’nın ailesine evlat edinilmeni. Ve dünyadaki bu çılgınlığı görürseniz, umut için inanç arıyor olabilirsiniz, hayatımda bildiğim en iyi kaynağı bu: bu dünyanın bir sonu VAR, sonunda kötülük YARGILANIR ve KAYBEDER ve bu dehşetleri unutmak için sonsuzluğa sahip olacağız. Tanrı hepinizi korusun ve öfkelenen veya tetiklenen herkes için, anlıyorum, sohbet etmek, olumsuz oy kullanmak veya bana saldırmak için bana mesaj göndermek istiyorsanız lütfen yapın! Hepimizin başına gelen bu çılgınlığı atlatmana izin verirse.

Bin Yıl

1 Ve gökten inen, Cehennemin anahtarı olan ve elinde büyük bir zincir tutan bir melek gördüm. 2 Ejderhayı, yani şeytan ya da Şeytan olan o eski yılanı yakaladı ve onu bin yıl boyunca bağladı. 3 Bin yıl sona erinceye kadar milletleri artık aldatmasın diye onu Uçurum’a attı ve üzerine kilitleyip mühürledi. Bundan sonra kısa bir süre için serbest bırakılmalıdır.

4 Yargılama yetkisi verilenlerin oturduğu tahtlar gördüm. Ve İsa hakkındaki tanıklıkları ve Tanrı’nın sözü yüzünden başları kesilenlerin canlarını gördüm. Onlar a canavara ya da suretine tapmamışlardı ve onun izini alınlarına ya da ellerine almamışlardı. Onlar canlandılar ve Mesih ile bin yıl hüküm sürdüler. 5 (Ölülerin geri kalanı bin yıl sona ermeden dirilmedi.) Bu ilk diriliştir. 6Kutsanmış ve kutsaldır, ilk dirilişe ortak olanlar. İkinci ölümün onlar üzerinde hiçbir gücü yoktur, ama onlar Tanrı’nın ve Mesih’in kâhinleri olacaklar ve onunla bin yıl hüküm sürecekler.

Şeytan’ın Yargısı

7 Bin yıl bitince Şeytan zindanından çıkacak 8 ve dünyanın dört bir köşesindeki milletleri -Yecüc ve Mecüc- saptırmak ve onları savaş için toplamak için çıkacak. Sayı olarak deniz kıyısındaki kum gibidirler. 9 Dünyanın enine boyuna yürüdüler ve sevdiği şehir olan Tanrı’nın halkının kampını kuşattılar. Ama gökten ateş indi ve onları yiyip bitirdi. 10 Ve onları aldatan şeytan, canavarın ve sahte peygamberin atıldığı yanan kükürt gölüne atıldı. Sonsuza kadar gece gündüz azap görecekler.

Ölülerin Yargılanması

11 Sonra büyük beyaz bir taht ve üzerinde oturanı gördüm. Yer ve gök O’nun huzurundan kaçtı ve onlara yer yoktu. 12 Ve irili ufaklı ölüleri tahtın önünde dururken gördüm ve kitaplar açıldı. Hayat kitabı olan başka bir kitap daha açıldı. Ölüler, kitaplarda yazılı olarak yaptıklarına göre yargılandılar. 13 Deniz içindeki ölüleri verdi ve ölüm ve Hades içlerindeki ölüleri verdi ve herkes yaptıklarına göre yargılandı. 14 Sonra ölüm ve Hades ateş gölüne atıldı. Ateş gölü ikinci ölümdür. 15 Adı yaşam kitabında yazılı olmayan herkes ateş gölüne atıldı.

Author

33 Comments

  1. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfanız inan ki ilgi uyandırıcı, tebrikler , Gürbüz – 242

  2. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Mrb paylaşım vallaha billaha mükemmel, face de paylaştım , Gürbüz – 193

  3. Adana merkezden ben ahmet. Selam herkese web siten inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 02-08-2021 16:21:11

  4. Burdur merkezden ben ziya. Selam web siten ciddiyim dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 02-08-2021 17:52:50

  5. Kahramanmaraş dan kimler var. Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun . Merhaba sayfa inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım , doruk – 268

  6. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Merhabalar web siteniz inanki çok iyi, facebookta paylaştım , Hasan – 166

  7. elif yılmaz Reply

    Bursa merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web sitesi valla güzel, sosyal medyada paylaştım 04-08-2021 22:45:33

  8. Mrb sayfanız ciddiyim ilgi uyandırıcı, şukuladım

  9. selam arkadaşlar paylaşımın inan ki çok güzel, facebookta paylaştım

  10. selam arkadaşlar web siteniz yeminle çok güzel, face de paylaştım

  11. Siirt dan kimler var. Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun . Selam paylaşımın vallaha çok güzel, face de paylaştım , doruk – 160

  12. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi ciddiyim iyi, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 405

  13. Bartın dan kimler var. Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun . Slm sayfanız vallaha billaha hayran edici, face de paylaştım , doruk – 316

  14. Selamlar paylaşımın harbiden hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  15. Ardahan merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi inanılmaz iyi, linkedinde paylaştım 28-08-2021 00:17:19

  16. merhaba arkadaşlar siteniz inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  17. Siirt merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siteniz inanki çok güzel, tebrikler 30-08-2021 04:55:57

  18. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Mrb bu web sitesi inanılmaz çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 176

  19. Malatya dan kimler var. Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun . Slm web siteniz gerçekten hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Emine – 298

  20. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz dikkat çekici, şukuladım , hatice – 46

  21. Muğla dan kimler var. Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun . Selam bu web sitesi valla ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 62

  22. Balıkesir dan kimler var. Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun . Slm sayfan cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , Aylin – 219

  23. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten inanki güzel, twitter da paylaştım , ziya – 177

  24. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , hatice – 128

  25. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Merhaba paylaşım valla ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , elif yılmaz – 70

  26. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden çok güzel, face de paylaştım , ali – 450

  27. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Selam herkese sayfa inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım , memo – 447

  28. Ardahan merkezden ben ali. Merhaba sayfanız valla ilgi uyandırıcı, teşekkürler 23-09-2021 11:15:05

  29. Bu konu : ” Vahiy Bölüm 20 – lütfen sadece bir kez okuyun ” çok güzel. Selam bu web sitesi vallaha dikkat çekici, sağolun , ali – 392

  30. Merhabalar paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  31. elif yılmaz Reply

    Merhaba web siteniz vallaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

Write A Comment