Kategoriler
Genel

#whatsgoingon İyilik Olacak Güçler?

Asteroit isabetiyle biten bir dünyanın mümkün olduğunu söylemek yerine hepimizin evde kalmasını sağladılar mı, bu yüzden hepimiz dünyanın yağma partilerinin uyuşturucu yakıtlı sonu olan fındıklara gitmedik mi?

Uzay Gücü’nü kullanarak gökyüzünden fırlattılar mı?

Bize teknolojik olarak gelişmiş enerji makinelerini sorgulamadığımız için UFO’ların gerçek olduğunu gösterdiler mi?

Elon ve StarLink videolarının ışın silahları değil bir asteroit dizisi olduğuna inanıyorlar mıydı?

Bize dünyanın kirlilik olmadan ne olabileceğini gösterdiler mi?

Etkileyenlerin, ünlülerin, aktörlerin, yıldızların işe yaramaz insanlar olduğunu ve onlara ihtiyacımız olmadığını kanıtladılar mı?

Bize spor yıldızlarının bu dünyada alan israfı olduğunu ve sporun egzersiz yapmak için kendiniz yapabileceğinizi gösterdiler mi?

Paedo hikayelerine, zengin elitin değersiz insanlar olduğunu ve kötülüğün insanlıkta var olduğunu ve parayla daha da şiddetlendiğini kanıtlamak için bize söylendi mi?

Bize 5G’nin iyi ama kötü olduğunu söylediler, bu yüzden hepimiz buna karşı misilleme yaptık, ama gerçek değil, hepimizi aynı dalga boyunda, 10,000G’yi düşünmeye itti mi?

MSM’nin ve Hükümetlerin sadece ortalama vatandaşın zihnini yansıtan kuklalar olduğunu kanıtladılar mı ve inanılmıyorlar mı?

İnsanlar aslında 10 bin nesil evrim boyunca 10,000G kablosuz iletişimde çalışıyor mu?

Bize, kimin hasta ve hasta olduğu ve TV ekranına güvenmediği konusunda gelişen sezgilerimize güvenmemiz gerektiğini gösteriyorlar mı?

Dünyanın düz olduğunu ancak fiziksel olarak olmadığını, hepimizin eşit bir oyun alanında olduğunu ve bir olduğumuzu mu söylüyorlar?

Bir kubbenin altında olduğumuzu, birindeki veya içindeki tüm enerjiyi içerdiğimizi mi söylüyorlar ve bu dünyanın tüm hayvanlarının, sebzelerinin ve minerallerinin yanında hayatta kalmamız için gereken tek şey bu ve bunun dışındaki herhangi bir şey harika ama önemli değil bize?

Sadece dışarı çıkmamız, derin bir nefes almamız ve birbirimize ve etrafımızdaki dünyaya dikkat etmemiz gerekiyor mu?

TP: DR

4 Hiçbiri Sarışınlar aslında akılda kalıcı bir pop hit oldu ve hepimiz seslerimizle veya iç seslerimizle birlikte şarkı söylesek, bir kişi olduğumuzu bilseydik, neler olduğunu anlardık.

Resim yayınla

“#whatsgoingon İyilik Olacak Güçler?” için 58 yanıt

Kilis merkezden ben mehmet. Selam paylaşımın süper ötesi hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 01-05-2020 10:24:02

Denizli merkezden ben Emine. Merhabalar sayfan inan ki dikkat çekici, face de paylaştım 01-05-2020 14:48:52

Çankırı merkezden ben mehmet. Slm paylaşımınız inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 01-05-2020 15:13:28

Afyon merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 01-05-2020 15:13:33

merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

Elazığ merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle güzel, saolun 06-05-2020 16:01:54

Tekirdağ merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfan cidden çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 13-05-2020 22:06:07

Adıyaman merkezden ben Gürbüz. Selam paylaşımınız vallaha mükemmel, teraziye tıkladım 14-05-2020 09:59:12

Kütahya merkezden ben banu. selam arkadaşlar web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 14-05-2020 09:59:36

Isparta merkezden ben Aylin. Mrb sayfan valla ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 14-05-2020 09:59:42

Edirne merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar sayfa harbiden mükemmel, face de paylaştım 14-05-2020 10:00:18

Adıyaman merkezden ben banu. Mrb paylaşımınız gerçekten hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 14-05-2020 10:00:25

Kayseri merkezden ben Emine. Slm web siteniz inan ki çok iyi, twitter da paylaştım 14-05-2020 14:04:55

Giresun merkezden ben ziya. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, facebookta paylaştım 15-05-2020 05:06:45

Kocaeli merkezden ben mehmet. Selam sayfanız süper ötesi dikkat çekici, teşekkürler 22-05-2020 06:38:15

Kastamonu merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm paylaşımınız inanılmaz çok güzel, facebookta paylaştım 24-05-2020 17:41:48

Ağrı merkezden ben mehmet. Merhaba herkese sayfan inan ki dikkat çekici, facebookta paylaştım 31-05-2020 13:54:54

Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

Afyon merkezden ben Aylin. Merhaba paylaşımınız vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 16-06-2020 02:24:07

Şırnak merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşımınız yeminle dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 19-06-2020 05:35:13

Nevşehir merkezden ben Emine. Mrb siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 29-06-2020 06:18:18

Kahramanmaraş merkezden ben mehmet. Selamlar siten gerçekten çok iyi, facebookta paylaştım 07-07-2020 20:44:06

Aksaray merkezden ben ali. Mrb web sitesi gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım 08-07-2020 19:04:23

Hatay merkezden ben mehmet. Slm paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, teşekkürler 10-08-2020 05:53:02

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir