Yasağımı gururla taşıyorum. r/politics’ten yasaklanmak için ne yaptım ???

Peki, Kongre Swalwell’in Wang wang’ıyla yakalanan ve Çinli casus Yang Yang ile bang bang yapan adam olup olmadığını sordum.

Yasaklandığım için sadece söylediğim şeyin komplo teorisi olduğunu varsayabilirim…😜😁😂😂😂

Author

32 Comments

  1. elif yılmaz Reply

    Çorum dan kimler var. Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak . Selam herkese sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 407

  2. Sivas merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşım vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 20-07-2021 20:52:33

  3. Malatya merkezden ben doruk. Selam paylaşımın inanılmaz ilgi uyandırıcı, sağolun 20-07-2021 21:45:08

  4. Niğde dan kimler var. Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak . Selamın aleyküm paylaşımın cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ziya – 25

  5. Kırıkkale merkezden ben Hasan. Slm web sitesi gerçekten güzel, facebookta paylaştım 20-07-2021 23:18:49

  6. Nevşehir merkezden ben banu. Selam herkese sayfan süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 21-07-2021 01:32:10

  7. Mrb paylaşımınız yeminle dikkat çekici, şukuladım

  8. Batman dan kimler var. Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak . selam arkadaşlar paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, saolun , gaye – 203

  9. Erzurum merkezden ben Emine. Mrb web siteniz inanılmaz çok güzel, tebrikler 26-07-2021 12:12:33

  10. Bu konu : ” Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak ” çok güzel. Merhaba siteniz harbiden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 360

  11. Bu konu : ” Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ziya – 65

  12. Giresun dan kimler var. Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak . Mrb sayfanız süper ötesi hoşuma gitti, face de paylaştım , hatice – 54

  13. Merhaba web siten valla mükemmel, twitter da paylaştım

  14. Eskişehir dan kimler var. Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak . Selam web siteniz cidden hayran bıraktı, sağolun , – 199

  15. Gürbüz Reply

    Ordu dan kimler var. Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak . Selamlar bu web sitesi cidden çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 224

  16. Selam herkese web siteniz ciddiyim ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum

  17. Selam bu web sitesi gerçekten hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  18. Selamın aleyküm web siteniz vallaha dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  19. Siirt merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar sayfa cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 27-08-2021 19:31:15

  20. Samsun dan kimler var. Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak . selamun aleyküm web sitesi harbiden dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , mehmet – 41

  21. Afyon merkezden ben memo. Slm sayfa yeminle çok iyi, saolun 01-09-2021 21:29:19

  22. Bu konu : ” Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşım yeminle çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım , Aylin – 186

  23. Bu konu : ” Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak ” çok güzel. Mrb sayfanız süper ötesi çok güzel, sağolun , Gürbüz – 385

  24. Kilis merkezden ben memo. Slm siten cidden hoşuma gitti, face de paylaştım 13-09-2021 03:11:31

  25. Hatay merkezden ben ziya. selam arkadaşlar siteniz vallaha çok hoşuma gitti, saolun 13-09-2021 22:20:26

  26. Selam herkese sayfanız süper ötesi güzel, face de paylaştım

  27. Bu konu : ” Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siteniz inan ki mükemmel, şukuladım , Hasan – 118

  28. elif yılmaz Reply

    Tunceli merkezden ben elif yılmaz. Selamlar siteniz ciddiyim iyi, linkedinde paylaştım 16-09-2021 22:44:09

  29. Bu konu : ” Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak ” çok güzel. selam arkadaşlar siten inanki hoşuma gitti, saolun , Aylin – 362

  30. Bu konu : ” Woohoo!!! r/politikadan kalıcı yasak ” çok güzel. Selam herkese bu web sitesi inanki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , Aylin – 301

  31. selamun aleyküm bu web sitesi valla çok iyi, facebookta paylaştım

Write A Comment