2017 yılında Çin, Wuhan Çin'de bir bulaşıcı hastalık araştırma merkezi kurdu. Bu tesis dünyanın en vahşi ve ölümcül hastalıklarına ev sahipliği yapıyor.

2020'de Çin'in Wuhan'da o kadar şiddetli bir salgını var ki, 12 milyon kişinin hepsinin şehre girmesine veya çıkmasına izin verilmiyor.

ABD Stratejik Komut ana sayfasına gidin (https://www.stratcom.mil/)

Sağ üstte "conplan 8888" için arama yapın

İlk bağlantı indirilebilir bir pdf

Indirin ve şimdi gerçeklik olan bir zamanlar kurgu olan şey için kendinizi hazırlayın.

Author

132 Comments

  1. Tekirdağ merkezden ben Gürbüz. Merhabalar siteniz vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 24-01-2020 06:16:19

  2. Karaman merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımın süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 27-01-2020 20:28:34

  3. elif yılmaz Reply

    Slm web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  4. Siirt merkezden ben banu. Selam sayfanız valla mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 12-02-2020 17:59:53

  5. İstanbul merkezden ben ahmet. Merhaba web siten süper ötesi iyi, tebrikler 12-02-2020 18:39:13

  6. Bitlis merkezden ben mehmet. Mrb web siteniz yeminle güzel, teraziye tıkladım 14-02-2020 20:19:52

  7. Ağrı merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfa ciddiyim mükemmel, şukuladım 19-02-2020 06:36:43

  8. Osmaniye merkezden ben gaye. Merhaba herkese siten vallaha ilgi uyandırıcı, saolun 21-02-2020 18:43:39

  9. selam arkadaşlar web sitesi ciddiyim güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. Selamın aleyküm web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler

  11. Denizli merkezden ben ziya. Selam web siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 26-02-2020 19:15:56

  12. elif yılmaz Reply

    Adıyaman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfanız gerçekten dikkatimi çekti, saolun 05-03-2020 14:05:55

  13. Merhabalar sayfan inanılmaz ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım

  14. Tokat merkezden ben gaye. Mrb paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, facebookta paylaştım 12-03-2020 06:04:25

  15. Selam herkese sayfanız vallaha hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  16. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten çok güzel, şukuladım

  17. Tunceli merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 15-03-2020 02:34:13

  18. Sakarya merkezden ben Gürbüz. selam arkadaşlar siteniz gerçekten hayran edici, teraziye tıkladım 21-03-2020 13:13:24

  19. Gümüşhane merkezden ben doruk. Merhabalar web sitesi inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 22-03-2020 13:52:54

  20. Siirt merkezden ben ahmet. Mrb siteniz valla ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 22-03-2020 21:28:37

  21. İstanbul merkezden ben banu. selam arkadaşlar bu web sitesi süper ötesi iyi, face de paylaştım 22-03-2020 22:34:02

  22. Kırıkkale merkezden ben Gürbüz. Slm paylaşım inanki hayran bıraktı, tebrikler 25-03-2020 11:37:50

  23. selamun aleyküm web sitesi inan ki hayran bıraktı, şukuladım

  24. Osmaniye merkezden ben Emine. Selamın aleyküm siteniz vallaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-03-2020 09:10:25

  25. Muş merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar siteniz inan ki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 30-03-2020 17:26:45

  26. Selamın aleyküm siten vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım

  27. Ardahan merkezden ben Emine. Selam herkese sayfa gerçekten güzel, saolun 07-04-2020 18:46:53

  28. Selam herkese sayfanız vallaha hayran edici, twitter da paylaştım

  29. Ankara merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese web sitesi harbiden çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 15-04-2020 06:45:10

  30. Çanakkale merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım cidden mükemmel, tebrikler 15-04-2020 13:15:55

  31. Afyon merkezden ben Emine. Selam web siteniz valla hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 15-04-2020 16:52:58

  32. selam arkadaşlar paylaşımın cidden çok iyi, facebookta paylaştım

  33. Kilis merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfa inan ki mükemmel, tebrikler 17-04-2020 04:46:35

  34. Bitlis merkezden ben ahmet. Merhaba herkese sayfa harbiden çok güzel, face de paylaştım 17-04-2020 19:59:42

  35. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese siteniz valla dikkat çekici, teraziye tıkladım

  36. Yozgat merkezden ben Aylin. Mrb sayfan yeminle çok hoşuma gitti, face de paylaştım 19-04-2020 23:20:00

  37. Sinop merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan gerçekten çok güzel, şukuladım 24-04-2020 19:41:13

  38. Mardin merkezden ben Gürbüz. Merhaba herkese paylaşım inanki güzel, saolun 26-04-2020 08:59:21

  39. elif yılmaz Reply

    Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Selamlar sayfa vallaha hoşuma gitti, teşekkürler 28-04-2020 07:36:17

  40. Şanlıurfa merkezden ben banu. Merhaba sayfa vallaha billaha iyi, sağolun 29-04-2020 09:52:37

  41. Merhabalar web siteniz yeminle hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  42. selamun aleyküm web siten valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım

  43. Selam herkese sayfa süper ötesi çok güzel, linkedinde paylaştım

  44. Selamın aleyküm siteniz cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  45. Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Mrb web sitesi ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 08-05-2020 20:32:53

  46. Selam herkese web siteniz inanılmaz iyi, facebookta paylaştım

  47. elif yılmaz Reply

    merhaba arkadaşlar bu web sitesi inan ki dikkat çekici, sağolun

  48. Kars merkezden ben mehmet. Selam herkese sayfan valla mükemmel, teşekkürler 07-06-2020 15:49:39

  49. Bayburt merkezden ben gaye. Selam herkese bu web sitesi süper ötesi iyi, twitter da paylaştım 11-06-2020 10:59:06

  50. selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

  51. Mrb sayfa gerçekten dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  52. Denizli merkezden ben mehmet. Selam herkese web siteniz inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım 23-06-2020 06:39:49

  53. Muğla merkezden ben ali. Selamlar bu web sitesi inanki çok iyi, teraziye tıkladım 02-07-2020 06:19:21

  54. Kütahya merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfanız inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 05-07-2020 13:59:14

  55. elif yılmaz Reply

    Afyon merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm web sitesi inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 09-07-2020 16:19:22

  56. Elazığ merkezden ben gaye. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 09-07-2020 18:18:58

  57. Selamın aleyküm web sitesi vallaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  58. Gürbüz Reply

    Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, tebrikler

  59. Erzurum merkezden ben ali. Merhaba paylaşımın inan ki hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 07-08-2020 21:40:44

  60. selam arkadaşlar paylaşım cidden hoşuma gitti, sağolun

  61. Merhaba herkese sayfa ciddiyim hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  62. Selamın aleyküm web siteniz harbiden hoşuma gitti, teşekkürler

  63. merhaba arkadaşlar siten süper ötesi dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  64. Denizli merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web sitesi valla çok güzel, şukuladım 06-09-2020 05:48:30

  65. Merhaba herkese web siteniz inanki çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  66. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm sayfa gerçekten hayran edici, saolun

  67. Gürbüz Reply

    Hakkari merkezden ben Gürbüz. Mrb paylaşım gerçekten iyi, twitter da paylaştım 30-09-2020 22:08:04

  68. selam arkadaşlar sayfa süper ötesi güzel, facebookta paylaştım

  69. Yalova merkezden ben . Merhaba herkese sayfan yeminle çok iyi, sağolun 02-11-2020 20:11:51

  70. Erzurum dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Merhabalar sayfa vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım , banu – 205

  71. Gürbüz Reply

    selam arkadaşlar paylaşım vallaha çok güzel, teşekkürler

  72. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. Selam bu web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım , Emine – 76

  73. Diyarbakır dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Selamın aleyküm web sitesi yeminle çok iyi, teraziye tıkladım , emin – 291

  74. Gürbüz Reply

    Slm bu web sitesi gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım

  75. Konya dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Mrb siteniz harbiden dikkat çekici, saolun , ali – 499

  76. elif yılmaz Reply

    Giresun dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Selamlar web siteniz cidden güzel, şukuladım , elif yılmaz – 405

  77. Merhaba sayfanız yeminle ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  78. selam arkadaşlar bu web sitesi gerçekten dikkat çekici, tebrikler

  79. Gümüşhane dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Mrb web siteniz inanki çok iyi, teşekkürler , – 110

  80. Kahramanmaraş merkezden ben memo. Merhaba web sitesi inan ki dikkatimi çekti, teşekkürler 06-12-2020 14:32:22

  81. Bitlis dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , banu – 78

  82. elif yılmaz Reply

    selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım

  83. Kilis merkezden ben ziya. Merhabalar sayfa süper ötesi iyi, facebookta paylaştım 21-12-2020 16:33:40

  84. Hakkari merkezden ben banu. Mrb sayfan ciddiyim mükemmel, face de paylaştım 24-12-2020 08:07:38

  85. elif yılmaz Reply

    Erzurum merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 25-12-2020 04:43:57

  86. Adana dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Merhabalar bu web sitesi inanki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 500

  87. Adıyaman dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Selam sayfanız cidden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım , ali – 400

  88. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz yeminle hoşuma gitti, face de paylaştım , Aylin – 10

  89. Merhabalar web sitesi ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  90. Trabzon merkezden ben ali. Merhaba herkese sayfanız inan ki çok hoşuma gitti, saolun 02-01-2021 13:00:00

  91. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. Mrb web sitesi valla çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım , gaye – 90

  92. Niğde merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siten süper ötesi çok iyi, tebrikler 05-01-2021 05:57:54

  93. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. Slm sayfa yeminle çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 391

  94. Edirne merkezden ben doruk. Slm bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, teşekkürler 08-01-2021 00:49:06

  95. Sakarya merkezden ben banu. Merhabalar paylaşım süper ötesi iyi, teşekkürler 13-01-2021 20:41:04

  96. Hatay dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Selamlar paylaşım inanki dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , ali – 309

  97. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. Selamlar paylaşımınız inan ki iyi, şukuladım , elif yılmaz – 103

  98. İstanbul dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . merhaba arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, sağolun , ali – 6

  99. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. Mrb sayfan harbiden mükemmel, tebrikler , – 248

  100. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın vallaha çok güzel, tebrikler , – 318

  101. Merhaba herkese paylaşım vallaha billaha dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  102. Merhaba herkese paylaşımın inanki hayran edici, linkedinde paylaştım

  103. Kayseri merkezden ben emin. Merhaba paylaşımınız cidden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 13-02-2021 09:53:29

  104. Osmaniye merkezden ben ali. Merhaba sayfan inan ki çok iyi, facebookta paylaştım 24-02-2021 21:38:19

  105. selamun aleyküm paylaşımın yeminle güzel, teşekkürler

  106. Afyon merkezden ben gaye. selam arkadaşlar sayfa inanki dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 28-02-2021 22:57:56

  107. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım , – 174

  108. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfanız valla hayran bıraktı, şukuladım , Gürbüz – 116

  109. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. selam arkadaşlar siteniz inanki hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum , Hasan – 152

  110. Ardahan merkezden ben Emine. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi ilgi uyandırıcı, sağolun 18-03-2021 03:29:02

  111. elif yılmaz Reply

    Adıyaman dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Mrb siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , elif yılmaz – 38

  112. Kars dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Merhaba sayfa harbiden çok iyi, twitter da paylaştım , – 310

  113. Denizli dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Slm sayfa gerçekten güzel, teşekkürler , ali – 118

  114. Malatya dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . selamun aleyküm web siten vallaha mükemmel, facebookta paylaştım , Hasan – 68

  115. Bu konu : ” Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK ” çok güzel. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha hayran edici, teraziye tıkladım , Hasan – 324

  116. Niğde merkezden ben emin. Selam herkese sayfa vallaha billaha iyi, tebrikler 19-04-2021 12:25:23

  117. Manisa dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Merhaba herkese bu web sitesi inanki çok iyi, saolun , ziya – 1

  118. Hatay merkezden ben Gürbüz. Selam sayfan ciddiyim dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 03-05-2021 09:30:30

  119. elif yılmaz Reply

    Batman merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar paylaşım harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 07-05-2021 01:54:56

  120. İstanbul dan kimler var. Wuhan Çin salgını kontrollü bir küresel komplo ZOMBIES GERÇEK . Merhabalar paylaşım ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 170

  121. Isparta merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfa gerçekten hoşuma gitti, şukuladım 14-05-2021 05:49:30

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link