Kategoriler
Genel

Xi Jinping'in Wuhan Coronavirus'u varsa ne olur? (muhtemelen aptal bir teori lmao)

xi'den bu senaryo hakkında kendini suçlayan hiçbir kamuoyu açıklaması yapılmadı ve gerçek sayıların çok fazla çarpıldığı görülüyor. ya xi jinping'in wuhan gribi varsa? en son ne zaman kamuoyunda görüldü? Son birkaç gündür hiçbir şeyden bahsettiğine dair bir kaynak bulamadım. belki de yeterince arama yapmadım, ama on milyonlarca insan kilitlendiğinde Xi'nin bu konuda söyleyecek bir şeyleri var gibi görünüyor.

Pekin'de de yaşıyor ve Pekin davaları doğruladı

“Xi Jinping'in Wuhan Coronavirus'u varsa ne olur? (muhtemelen aptal bir teori lmao)” için 64 yanıt

Burdur merkezden ben Gürbüz. Selamın aleyküm paylaşımın gerçekten dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 05-02-2020 12:53:51

Kocaeli merkezden ben doruk. Merhabalar siten inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler 05-02-2020 22:40:56

Hakkari merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşım vallaha çok iyi, facebookta paylaştım 08-02-2020 18:16:01

Kocaeli merkezden ben banu. Selam herkese paylaşımınız inan ki güzel, twitter da paylaştım 13-02-2020 17:45:51

Karaman merkezden ben Gürbüz. Slm siteniz ciddiyim güzel, sağolun 08-03-2020 00:02:22

Osmaniye merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siteniz harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 17-03-2020 17:57:16

Erzincan merkezden ben Aylin. Mrb paylaşımınız inanki mükemmel, facebookta paylaştım 19-03-2020 14:00:45

Çanakkale merkezden ben mehmet. Merhaba paylaşımınız valla güzel, saolun 22-03-2020 03:21:15

Şanlıurfa merkezden ben ziya. Merhaba sayfan yeminle hayran bıraktı, saolun 23-03-2020 01:59:36

İzmir merkezden ben ziya. selamun aleyküm bu web sitesi gerçekten dikkatimi çekti, şukuladım 26-03-2020 02:46:34

Bitlis merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfan valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 30-03-2020 12:11:33

Kırşehir merkezden ben Gürbüz. Slm bu web sitesi valla mükemmel, twitter da paylaştım 01-04-2020 04:14:54

Antalya merkezden ben mehmet. Merhabalar web sitesi süper ötesi hoşuma gitti, saolun 02-04-2020 18:08:58

Aydın merkezden ben ziya. Mrb web siteniz vallaha hayran bıraktı, facebookta paylaştım 13-04-2020 02:26:35

Çankırı merkezden ben ali. Selamın aleyküm web siteniz inanki dikkat çekici, sağolun 19-04-2020 10:41:52

Nevşehir merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 20-04-2020 02:51:51

Batman merkezden ben Emine. Mrb paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, facebookta paylaştım 26-04-2020 22:53:39

Kütahya merkezden ben ahmet. selam arkadaşlar siten gerçekten hoşuma gitti, teraziye tıkladım 28-04-2020 04:35:08

Iğdır merkezden ben ali. selam arkadaşlar web sitesi inanki çok iyi, tebrikler 29-04-2020 16:23:00

Rize merkezden ben Emine. selamun aleyküm siten valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 06-05-2020 20:38:00

Mersin merkezden ben mehmet. Merhaba web siteniz cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-05-2020 13:18:09

Kocaeli merkezden ben Emine. Slm paylaşımın inanılmaz hayran bıraktı, şukuladım 14-05-2020 11:02:14

Burdur merkezden ben Gürbüz. Merhaba web sitesi ciddiyim çok iyi, teşekkürler 15-05-2020 23:41:56

Yozgat merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfa valla çok güzel, linkedinde paylaştım 03-06-2020 18:52:52

Batman merkezden ben gaye. selamun aleyküm siten inan ki ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 09-06-2020 21:15:00

Balıkesir merkezden ben mehmet. merhaba arkadaşlar sayfanız cidden hayran edici, twitter da paylaştım 29-06-2020 00:51:17

Bingöl merkezden ben banu. merhaba arkadaşlar paylaşımınız inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 07-07-2020 19:49:24

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir