SS: Bazı kadınlar, tüm kadın gruplarının deneyimlediği durumlarda belirli “alfa dişilerin” belirleyici faktör olabileceğine bile yemin ediyor. yumurtlama ve adet görme. Feromonlar aracılığıyla menstrüel senkronizasyon veya belki de henüz bilmediğimiz bir şey. Ama ya aynı şey bir virüse yakalanmak ya da onunla birlikte gelen semptomlar için de geçerliyse?

Başkaları, yolcu gemileri, göbek ordu gemileri vb. ile hiçbir teması olmayan izole insanların hastalandığını gösteren birçok örnek var.

İnsanların toksinleri temizleyen doğal bir detoks döngüsüne sahip olmasının mümkün olduğunu düşünüyor musunuz ve ne kadar çok toksin sonuç o kadar kötü olur. İle birlikte obez insanlar ağızlarını toksinlerle doldurdukları için çok daha zor zamanlar mı geçiriyorlar? Bu bir “Ya olursa” yazısıdır

Author

22 Comments

  1. Bu konu : ” Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? ” çok güzel. Selamın aleyküm sayfan süper ötesi ilgi uyandırıcı, saolun , ziya – 192

  2. Selamlar paylaşımın inan ki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  3. Çorum merkezden ben ali. selam arkadaşlar siten gerçekten ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 13-08-2021 18:12:50

  4. elif yılmaz Reply

    Selam herkese paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım

  5. Muş merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar siten yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 13-08-2021 20:47:20

  6. Gürbüz Reply

    Karabük merkezden ben Gürbüz. Selam herkese web siteniz gerçekten çok iyi, sosyal medyada paylaştım 15-08-2021 19:01:29

  7. Bu konu : ” Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? ” çok güzel. Slm sayfanız inanılmaz dikkat çekici, facebookta paylaştım , ali – 477

  8. Bu konu : ” Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki güzel, teşekkürler , doruk – 488

  9. selamun aleyküm paylaşım valla çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum

  10. Merhaba web siteniz gerçekten çok güzel, teşekkürler

  11. Ankara dan kimler var. Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? . selam arkadaşlar siten süper ötesi çok güzel, sosyal medyada paylaştım , memo – 492

  12. Merhaba paylaşımınız ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım

  13. selamun aleyküm paylaşım cidden çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  14. Selam paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  15. Mersin dan kimler var. Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? . Slm web sitesi cidden mükemmel, teraziye tıkladım , ziya – 327

  16. Zonguldak dan kimler var. Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? . Merhaba sayfan inanki hayran edici, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 449

  17. Bu konu : ” Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web sitesi ciddiyim çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , emin – 107

  18. Bitlis dan kimler var. Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? . Merhabalar siteniz ciddiyim güzel, sağolun , Emine – 486

  19. Bu konu : ” Ya virüs olmasaydı ve nedeni vücudun detoksa girmesiyse? ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, saolun , gaye – 28

Write A Comment