Çin, AB, İsrail ve Rusya, AI’nın tanıtılmasından birkaç on yıl sonra İsrail’in zirvede olduğu NWO’ya liderlik edecek. Trump’ın Başkan iken dünya sahnesinde aşağılanmasının bir nedeni var. Kayıt için, Trump’tan nefret ediyorum. Ancak ABD dünya sahnesinde itibarını ve saygısını kaybetti ve Çin devralmak üzere.

ABD de Sovyetlerin yaptığı gibi ekonomik bir çöküşle karşı karşıya kalacak. Hiperenflasyon gelecek ve çoğu açlıktan ölecek. Bu yüzden teşvik paketi veriyorlar ve bankadan borç alıyorlar. Piyasada ne kadar çok nakit varsa, dolar değerimiz o kadar düşer. Fiyatlar yükselmiyor, satın alma gücümüz düşüyor.

İsrail, ABD’den teknoloji sırlarını çalıyor ve Çin’e veriyor. Çin, ABD ve İngiltere dışında dünyayı birbirine bağlayacak yeni bir İpek Yolu yapacak.

Bütün bunlar siyonistler tarafından yapılıyor. İsrail dünyalarının süper gücü yapmakta cehennemdeydiler, böylece onların mesihleri ​​(Deccal) gelip onlara liderlik edebilsin.

İsrail, Çin’den sonra dünyaya hükmedecek. Çin ve ABD savaşa girmedikçe İsrail ABD’nin ardından hüküm sürecek.

Bir telefondan yazmak için çok daha fazla şey var.

Author

24 Comments

  1. Çorum dan kimler var. Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak . merhaba arkadaşlar sayfan valla dikkatimi çekti, teşekkürler , Hasan – 85

  2. Kırıkkale dan kimler var. Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak . Mrb sayfan valla mükemmel, saolun , doruk – 201

  3. Bursa merkezden ben Emine. Merhabalar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, paylaşımların devamını bekliyorum 23-01-2021 18:18:18

  4. Antalya merkezden ben . merhaba arkadaşlar siteniz süper ötesi çok güzel, tebrikler 24-01-2021 04:43:08

  5. Ordu dan kimler var. Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak . Selamlar paylaşımınız gerçekten dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , ahmet – 437

  6. Gürbüz Reply

    Erzurum dan kimler var. Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak . Selamın aleyküm paylaşımın vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Gürbüz – 218

  7. Samsun merkezden ben ali. Selam herkese web siteniz gerçekten mükemmel, sağolun 24-01-2021 15:13:17

  8. Van dan kimler var. Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak . selam arkadaşlar web siteniz gerçekten güzel, teraziye tıkladım , Emine – 262

  9. selam arkadaşlar paylaşımın cidden iyi, şukuladım

  10. Bu konu : ” Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak ” çok güzel. Mrb paylaşımınız cidden hayran bıraktı, face de paylaştım , Hasan – 81

  11. Mardin dan kimler var. Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak . merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle güzel, teraziye tıkladım , banu – 203

  12. elif yılmaz Reply

    Kırklareli merkezden ben elif yılmaz. Merhaba paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, sağolun 03-02-2021 02:16:04

  13. Bartın merkezden ben ali. Mrb paylaşımınız süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 14-02-2021 04:44:32

  14. İzmir merkezden ben hatice. Selam herkese web siten ciddiyim iyi, şukuladım 15-02-2021 04:23:29

  15. Selam herkese paylaşım vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım

  16. Kayseri merkezden ben ali. Selam herkese sayfan inan ki çok hoşuma gitti, şukuladım 17-02-2021 12:47:12

  17. Bu konu : ” Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak ” çok güzel. Selam bu web sitesi inan ki güzel, teşekkürler , mehmet – 175

  18. Şanlıurfa merkezden ben Aylin. Merhaba herkese web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 05-03-2021 20:27:49

  19. Bayburt merkezden ben memo. Merhaba bu web sitesi inan ki çok güzel, teşekkürler 07-03-2021 20:53:48

  20. Bu konu : ” Yakında ABD’de hiper enflasyon olacak. ABD 11 Eylül gibi içeriden kontrollü bir yıkımla karşı karşıya ve Çin, bir sonraki süper güç olarak ABD’nin yerini alacak ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten vallaha billaha dikkatimi çekti, saolun , Hasan – 49

  21. Van merkezden ben . Slm siten inanılmaz mükemmel, teraziye tıkladım 16-03-2021 22:13:20

  22. Çanakkale merkezden ben gaye. Selam herkese paylaşım valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım 26-03-2021 12:55:14

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link