yanlış matris

Bizi erken buldular

Henüz konuşamadık, sadece sesler

Henüz tam olarak düşünemedik, sadece dilekler

Ama biz denge içindeydik, doğa ve anneyle denge

Bizi erken buldular
tanrısal elbiseleri, tüyleri ve taçlarıyla

Zaten Yazabilir ve Konuşabilirler, zaten sahip oldukları Semboller bile

Bir süredir yıldızları düşünüyorlar

Bizi gördüler, biz sadece maymunuz

İçimizde potansiyel gördüler

Bize konuşmayı öğrettiler

Ve gönderdik

Tapınaklarını ve evlerini inşa etmek için sıkı çalışma becerilerimizi kullandılar

Kendilerini aramızda tanrılar olarak gördüler

Bize Toprak ve Su Sözünü öğrettiler

Ve böylece bizim için yaratıldı, dünya

Çocuklarımızı çaldılar ve ibadet etmemiz için onları puta çevirdiler

Çocuklarımızı çalıp tükettiler

Hep korktuk onlardan

Ve gönderdik

Bize saymamız için sopalar ve taşlar verdiler

Bizi rahatlatmak için bize yiyecek verdiler

Bizi gruplara ayırdılar

Dünyalarını bizim gücümüzle inşa ettiler

Biz çiftliğiz

Ve onlar bizi tüketen canavar

Korkuyla öğrendik

Tıpkı köpeklerin yaptığı gibi

Bu sistem onlara ait

Bu sistem bizim sunumumuzla oluşturuldu

Ve bu bir yeniden doğuş ve yıkım ağı

Şimdi çok fazlayız

Ve bizi yok etmeye hazırlanıyorlar

Yaptığımız makineyle

Onlar için

Biz ceylanız

Ve Aslan bizden besleniyor.

… i-fo tarafından gönderildi
[comments]

“yanlış matris” üzerine 56 yorum

  1. Erzincan merkezden ben doruk. Merhaba herkese paylaşım inanki mükemmel, linkedinde paylaştım 13-08-2020 11:39:28

    Cevapla
  2. Amasya merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşımınız gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 30-08-2020 11:18:43

    Cevapla
  3. Muğla merkezden ben Aylin. Merhabalar web sitesi inanki çok güzel, twitter da paylaştım 27-09-2020 03:16:10

    Cevapla
  4. Afyon merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfan inan ki çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 02-10-2020 11:22:12

    Cevapla
  5. Ankara merkezden ben hatice. selam arkadaşlar paylaşımınız inan ki hayran edici, sosyal medyada paylaştım 19-10-2020 06:26:41

    Cevapla
  6. Bu konu : ” yanlış matris ” çok güzel. Merhaba web siten ciddiyim mükemmel, twitter da paylaştım , Hasan – 197

    Cevapla
  7. Muş merkezden ben ahmet. Slm bu web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım 24-10-2020 16:49:57

    Cevapla
  8. Bu konu : ” yanlış matris ” çok güzel. Selamlar sayfa yeminle hayran bıraktı, face de paylaştım , gaye – 324

    Cevapla
  9. Kırıkkale merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm siten ciddiyim çok iyi, sosyal medyada paylaştım 10-11-2020 06:39:55

    Cevapla
  10. Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese web siteniz inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 13-11-2020 07:01:19

    Cevapla
  11. Eskişehir merkezden ben gaye. Selamın aleyküm paylaşım gerçekten hayran edici, facebookta paylaştım 26-11-2020 00:57:15

    Cevapla
  12. Muş merkezden ben Emine. Selamlar paylaşım vallaha billaha dikkat çekici, teraziye tıkladım 02-12-2020 16:45:11

    Cevapla
  13. Bu konu : ” yanlış matris ” çok güzel. Slm siteniz harbiden hayran edici, facebookta paylaştım , Emine – 360

    Cevapla
  14. Ardahan dan kimler var. yanlış matris . Selam herkese siten ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 408

    Cevapla
  15. Bu konu : ” yanlış matris ” çok güzel. Selamlar web siten yeminle güzel, twitter da paylaştım , – 290

    Cevapla
  16. Denizli merkezden ben banu. Selam bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 13-12-2020 20:18:47

    Cevapla
  17. Kütahya dan kimler var. yanlış matris . Merhabalar paylaşım cidden hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 372

    Cevapla
  18. Kırklareli merkezden ben ziya. selamun aleyküm paylaşım valla dikkat çekici, şukuladım 03-01-2021 17:19:38

    Cevapla
  19. Burdur merkezden ben hatice. Mrb siteniz valla hoşuma gitti, face de paylaştım 05-01-2021 01:36:40

    Cevapla
  20. İstanbul merkezden ben gaye. Mrb paylaşımınız süper ötesi hoşuma gitti, sağolun 05-01-2021 11:20:37

    Cevapla
  21. Bu konu : ” yanlış matris ” çok güzel. Selam sayfan harbiden dikkat çekici, facebookta paylaştım , mehmet – 267

    Cevapla
  22. Siirt dan kimler var. yanlış matris . Selamın aleyküm sayfa gerçekten iyi, teraziye tıkladım , gaye – 47

    Cevapla
  23. Bayburt dan kimler var. yanlış matris . Merhabalar siteniz inan ki iyi, face de paylaştım , doruk – 253

    Cevapla
  24. Tekirdağ merkezden ben doruk. Merhabalar siteniz cidden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 28-01-2021 21:13:55

    Cevapla
  25. Muğla dan kimler var. yanlış matris . Selamın aleyküm siteniz süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım , mehmet – 41

    Cevapla
  26. Iğdır merkezden ben Emine. Mrb bu web sitesi yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 05-02-2021 10:44:08

    Cevapla
  27. Bursa merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımın ciddiyim hoşuma gitti, twitter da paylaştım 05-02-2021 10:44:55

    Cevapla
  28. Batman merkezden ben elif yılmaz. Merhaba sayfa cidden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 07-02-2021 20:05:11

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link