Bunun gerçek bir komplo olup olmadığından emin değilim, ancak bunun bunu yayınlamak için en mantıklı yer olacağını düşündüm.

Yemek yapmayı seviyorum. Ben çok yemek yaparım. Profesyonel bir aşçı değilim, ancak deneyimli bir ev aşçısı olduğumu söyleyecek kadar nitelikli hissediyorum.

Ama sana kaç kez bir tarifi takip ettiğimi söyleyemem mektubave tamamen başarısız oluyor ya da meşhur yemeği daha önce yediysem, olması gerektiği gibi tadı yok.

Her neyse, evet.

Author

74 Comments

  1. Merhaba paylaşımın vallaha dikkat çekici, twitter da paylaştım

  2. selam arkadaşlar paylaşımınız valla hayran edici, teşekkürler

  3. Selam herkese web siteniz vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  4. Selam herkese siten cidden çok hoşuma gitti, şukuladım

  5. Çorum merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfan inan ki mükemmel, sosyal medyada paylaştım 19-09-2020 06:34:43

  6. Erzincan merkezden ben Emine. Mrb sayfanız süper ötesi çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 02-10-2020 09:26:50

  7. Şanlıurfa merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siteniz harbiden çok iyi, saolun 02-10-2020 11:19:40

  8. Yozgat merkezden ben banu. Merhabalar web siteniz ciddiyim hayran edici, facebookta paylaştım 07-10-2020 06:23:08

  9. Uşak merkezden ben gaye. selam arkadaşlar siten gerçekten çok iyi, teşekkürler 19-10-2020 05:25:46

  10. Selam herkese web siten süper ötesi çok iyi, teşekkürler

  11. Burdur dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Selam sayfan vallaha billaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler , gaye – 51

  12. Erzurum merkezden ben ali. Selamlar siten vallaha ilgi uyandırıcı, sağolun 01-11-2020 15:56:27

  13. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. Merhaba herkese web siten inan ki çok güzel, twitter da paylaştım , hatice – 330

  14. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , elif yılmaz – 119

  15. Merhaba herkese paylaşımın vallaha mükemmel, twitter da paylaştım

  16. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden çok güzel, linkedinde paylaştım , Emine – 364

  17. Bartın dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Merhaba herkese web siten valla çok iyi, twitter da paylaştım , hatice – 148

  18. Samsun merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşım yeminle dikkat çekici, şukuladım 26-11-2020 17:36:02

  19. Iğdır merkezden ben memo. Selam paylaşım inanılmaz çok hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 06-12-2020 14:10:05

  20. Trabzon dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selamun aleyküm bu web sitesi valla çok hoşuma gitti, sağolun , ali – 116

  21. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim çok güzel, facebookta paylaştım

  22. Karabük merkezden ben Aylin. Selam sayfa süper ötesi dikkatimi çekti, face de paylaştım 16-12-2020 19:20:17

  23. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım , doruk – 433

  24. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim çok güzel, face de paylaştım

  25. Giresun dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selamun aleyküm web sitesi gerçekten dikkat çekici, facebookta paylaştım , mehmet – 32

  26. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. Merhabalar web siten inanki dikkatimi çekti, saolun , Hasan – 285

  27. Erzurum dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selamun aleyküm sayfanız inanki çok iyi, tebrikler , ziya – 434

  28. Bitlis dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Merhaba herkese siteniz süper ötesi güzel, linkedinde paylaştım , ziya – 208

  29. Merhaba paylaşımın yeminle çok iyi, linkedinde paylaştım

  30. Merhabalar paylaşım yeminle hayran bıraktı, facebookta paylaştım

  31. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. Merhaba paylaşım valla çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 221

  32. İstanbul dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Mrb web siteniz valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 399

  33. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. Selam herkese paylaşım cidden çok güzel, linkedinde paylaştım , banu – 84

  34. Düzce merkezden ben Hasan. Mrb web siteniz inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 25-01-2021 14:42:23

  35. Balıkesir dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Merhaba herkese paylaşım gerçekten çok hoşuma gitti, şukuladım , ali – 68

  36. elif yılmaz Reply

    Artvin merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm sayfanız harbiden hoşuma gitti, saolun 27-01-2021 21:19:45

  37. Gürbüz Reply

    Çanakkale dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Selam web siten yeminle çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 307

  38. Slm sayfa vallaha dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  39. elif yılmaz Reply

    Antalya dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Selam siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler , elif yılmaz – 23

  40. Selam herkese siten harbiden çok iyi, linkedinde paylaştım

  41. Diyarbakır dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Selam sayfan vallaha hayran bıraktı, linkedinde paylaştım , banu – 104

  42. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşım vallaha dikkat çekici, şukuladım , ali – 465

  43. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım inanki çok iyi, sosyal medyada paylaştım , Hasan – 44

  44. Gaziantep merkezden ben Aylin. selamun aleyküm paylaşımın vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun 19-03-2021 16:18:56

  45. Erzincan dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selam arkadaşlar sayfanız ciddiyim hayran bıraktı, sağolun , ali – 189

  46. Kahramanmaraş dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Slm web siten harbiden hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 131

  47. Mrb sayfanız harbiden hayran bıraktı, face de paylaştım

  48. Sinop dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , ziya – 179

  49. Kilis merkezden ben emin. selam arkadaşlar web sitesi vallaha dikkat çekici, tebrikler 25-04-2021 18:29:56

  50. Aydın merkezden ben Emine. selam arkadaşlar web siteniz inanki iyi, teşekkürler 29-04-2021 07:00:48

  51. Erzurum merkezden ben Hasan. Slm siten vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler 07-05-2021 03:30:45

  52. Malatya dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Selam herkese web siteniz vallaha billaha iyi, twitter da paylaştım , gaye – 496

  53. Niğde dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selam arkadaşlar sayfan inanki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ali – 483

  54. Merhaba herkese siten süper ötesi çok güzel, saolun

  55. Gürbüz Reply

    Elazığ merkezden ben Gürbüz. Merhabalar web siten gerçekten çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 21-05-2021 20:14:58

  56. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. merhaba arkadaşlar siten valla çok hoşuma gitti, şukuladım , ahmet – 55

  57. Niğde merkezden ben doruk. Mrb web siteniz yeminle güzel, twitter da paylaştım 02-06-2021 07:50:52

  58. selam arkadaşlar siten vallaha billaha iyi, sosyal medyada paylaştım

  59. Şırnak dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Merhaba herkese web siten yeminle iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 425

  60. selam arkadaşlar siteniz vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  61. Gürbüz Reply

    Kırklareli merkezden ben Gürbüz. Merhabalar paylaşımın vallaha çok güzel, facebookta paylaştım 16-06-2021 05:09:30

  62. Sivas dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selamun aleyküm web siten vallaha hayran edici, face de paylaştım , ali – 124

  63. Selamlar sayfan ciddiyim çok güzel, teraziye tıkladım

  64. Nevşehir merkezden ben . merhaba arkadaşlar sayfanız ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 25-06-2021 07:00:22

  65. Gümüşhane dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Merhaba siteniz gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , – 454

  66. Bitlis dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selam arkadaşlar web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , emin – 338

  67. selamun aleyküm web siten harbiden çok güzel, face de paylaştım

  68. Ağrı dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . selamun aleyküm sayfa vallaha dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 403

  69. Bu konu : ” Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, face de paylaştım , ali – 473

  70. Batman dan kimler var. Yemin ederim ki tariflerini paylaşan aşçılar ve şefler genellikle kasıtlı olarak yanlış ölçümler veriyorlar ve her şeyin aynı olmaması için bir şeyleri dışarıda bırakıyorlar. . Selam herkese siten cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum , banu – 11

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link