Reddit de dahil olmak üzere tüm bu web sitelerinin ve uygulamaların yozlaşmaya ve ahlaki ayakta duran bireyleri susturmaya nasıl suç ortağı olduğunu düşündükçe, kendimi daha fazla kızgın hissediyorum. Bu web siteleri, Amazon ve diğer büyük şirketlerin yanı sıra bizim üzerimizde tam bir etkiye sahiptir. Bu platformda hükümetle ve derin devletle her pis konuştuğumda kendimi ikiyüzlü hissediyorum. Stockholm sendromu gibi ve hepimizde var çünkü gidecek başka bir yerimiz yok.

Yeterli sayıda insan ürünlerini daha az kullanarak ve onlara daha az para vererek bu şirketlere karşı bir tavır alırsa etki yaratırdı. Dolar ve meta verilerimiz, bu şirketlerin bağlı olduğu para birimidir. Ve biz onu öfkeyle görürken, isteyerek onlara veriyorduk. Dediğim gibi, ikiyüzlü olduğumu biliyorum … ama tüm akış uygulamalarımı sildim ve sosyal medyayı kullanmadım. Bu şeylerden kişisel olarak kaçınmam hiç bir fark yaratmıyor, ancak yeterince kişi bu şirketlerle sadece gruplar halinde iletişime geçmekle kalmayıp aynı zamanda onları boykot etseydi belki bir fark yaratabilirdik.

Onlara karşı hep biz olacağız. Onlar, “derin devlet” olarak … tüm MSM gibi, tbh. Evet, buna reddit ve IG dahildir.

İşim bitti, işlevsiz ve yozlaşmış gündemlerini zorlayarak iktidardaki bu insanları siktir et. Açıkça onların dramları ve hepsi onlara daha fazla para ve etki sağlayan suç ortağı NPC’lerdi.

… basicomplex tarafından gönderildi
[comments]

Author

55 Comments

  1. Antalya merkezden ben gaye. selam arkadaşlar web siteniz gerçekten dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım 17-09-2020 01:14:40

  2. Yozgat merkezden ben Emine. selam arkadaşlar siten harbiden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 18-09-2020 01:11:24

  3. Selam herkese paylaşım gerçekten iyi, face de paylaştım

  4. selam arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım

  5. elif yılmaz Reply

    Sakarya merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm web sitesi vallaha çok güzel, face de paylaştım 05-10-2020 00:13:14

  6. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha billaha dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , memo – 446

  7. selam arkadaşlar sayfa inanılmaz çok güzel, şukuladım

  8. Bursa dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . selam arkadaşlar sayfan vallaha billaha dikkat çekici, saolun , ahmet – 157

  9. Osmaniye dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . Mrb web siten vallaha mükemmel, tebrikler , ali – 175

  10. selamun aleyküm web sitesi süper ötesi çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  11. elif yılmaz Reply

    Çorum dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . Merhaba herkese paylaşım inanki dikkat çekici, tebrikler , elif yılmaz – 301

  12. Tokat dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . merhaba arkadaşlar paylaşımın inanki ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , hatice – 173

  13. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Selam siten yeminle dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , – 102

  14. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , gaye – 376

  15. Zonguldak merkezden ben Hasan. Merhaba herkese sayfa vallaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım 30-11-2020 18:50:28

  16. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. selamun aleyküm bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 39

  17. Selamın aleyküm siteniz vallaha dikkat çekici, şukuladım

  18. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın süper ötesi çok hoşuma gitti, şukuladım , ahmet – 383

  19. Merhabalar sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, teşekkürler

  20. merhaba arkadaşlar paylaşımınız harbiden dikkat çekici, şukuladım

  21. merhaba arkadaşlar paylaşımın yeminle dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım

  22. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Merhaba herkese sayfanız gerçekten güzel, teşekkürler , mehmet – 397

  23. Hakkari dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . Merhabalar paylaşımınız yeminle mükemmel, saolun , ali – 243

  24. Gürbüz Reply

    Denizli dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . selamun aleyküm sayfa cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 45

  25. Afyon merkezden ben ahmet. Merhaba web siteniz süper ötesi ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 04-02-2021 00:27:59

  26. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Slm paylaşımınız inan ki mükemmel, şukuladım , memo – 288

  27. elif yılmaz Reply

    Konya dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . Slm siten inan ki dikkat çekici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 116

  28. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. selamun aleyküm sayfan inan ki güzel, teraziye tıkladım , Emine – 285

  29. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz iyi, facebookta paylaştım

  30. Denizli merkezden ben hatice. Merhaba sayfan yeminle güzel, linkedinde paylaştım 06-04-2021 16:23:34

  31. elif yılmaz Reply

    Yalova dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . selam arkadaşlar paylaşımın inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 162

  32. Karabük merkezden ben doruk. Merhabalar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, teşekkürler 08-04-2021 23:18:16

  33. Merhabalar sayfan vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım

  34. Şırnak merkezden ben emin. selam arkadaşlar paylaşımın süper ötesi mükemmel, tebrikler 24-04-2021 18:51:12

  35. Merhaba bu web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, şukuladım

  36. Antalya dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . Selamın aleyküm paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teşekkürler , gaye – 218

  37. Bilecik merkezden ben hatice. Selam sayfa vallaha billaha çok güzel, saolun 06-05-2021 23:16:56

  38. Gürbüz Reply

    Konya dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . selamun aleyküm web sitesi cidden güzel, sağolun , Gürbüz – 325

  39. Merhabalar web siteniz süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  40. Giresun merkezden ben ali. Selam herkese sayfanız vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 31-05-2021 16:17:23

  41. Selamın aleyküm paylaşım harbiden çok güzel, teraziye tıkladım

  42. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  43. Adana dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . Merhabalar paylaşımın yeminle çok iyi, twitter da paylaştım , ali – 7

  44. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Merhaba sayfa valla çok güzel, tebrikler , ali – 371

  45. Selamın aleyküm siten inanılmaz dikkatimi çekti, teraziye tıkladım

  46. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Mrb web siten yeminle ilgi uyandırıcı, tebrikler , Emine – 309

  47. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Selamlar web sitesi harbiden hayran edici, saolun , ziya – 136

  48. Konya merkezden ben Gürbüz. Merhabalar sayfa süper ötesi hayran edici, tebrikler 08-07-2021 06:23:44

  49. Denizli dan kimler var. Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) . Mrb sayfan yeminle mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum , Gürbüz – 212

  50. Bu konu : ” Yeni başlamamız mümkün mü? (Meta) ” çok güzel. Mrb sayfanız ciddiyim güzel, teraziye tıkladım , emin – 189

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link