Ar-Ge, üretim ve üretimden daha pahalı bir ilacı vermeye neden bu kadar hevesliler, reklamların ve promosyonların tümü bir araya geldiğinde karlarından daha ağır basıyor. Ve hepimiz Big Pharma’nın hayatlar üzerinden kâr etmeyi sevdiğini biliyoruz. Big Pharma’nın o kadar çok önemsediğini düşünüyorsunuz ki, günlük hayatı tehdit eden hastalıkları olanlar için ilaç fiyatlarını yüksek tutarken nihayet sağlığımızı önemsiyorlar ve yeterli paranız yoksa ölüyorsunuz. Yani bugün size ilacı bedavaya veriyorlar ve hatta ödüyorlar. Ücretsiz bir covid pankartı bana bakmadan tek bir mağazaya giremem. Yiyeceklerinizi ve tuvalet kağıdınızı alın ve covid aşınızı unutmayın. 6. sınıf iktisat öğretmenim bana iktisat 1. dersini anlattı. “Hiçbir şey bedava değildir, bedava maliyet para”

27 Comments

  1. Merhaba herkese sayfa inanki dikkat çekici, twitter da paylaştım

  2. Kütahya dan kimler var. Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. . Selam bu web sitesi süper ötesi iyi, face de paylaştım , – 188

  3. Kırşehir dan kimler var. Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. . Merhabalar bu web sitesi yeminle çok güzel, saolun , gaye – 178

  4. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran bıraktı, saolun

  5. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım

  6. Şanlıurfa dan kimler var. Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. . Merhaba web sitesi yeminle dikkat çekici, face de paylaştım , ahmet – 246

  7. Bu konu : ” Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. ” çok güzel. Selam siteniz inan ki hoşuma gitti, saolun , gaye – 283

  8. Adana dan kimler var. Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. . Selam herkese paylaşımınız süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım , ziya – 249

  9. Selamlar siteniz harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım

  10. Artvin merkezden ben emin. Slm bu web sitesi yeminle çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 08-06-2021 17:18:50

  11. Konya merkezden ben Hasan. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz dikkat çekici, linkedinde paylaştım 08-06-2021 22:16:59

  12. Bu konu : ” Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşımınız süper ötesi güzel, şukuladım , – 410

  13. Merhaba paylaşımınız inanılmaz hayran edici, sosyal medyada paylaştım

  14. Gürbüz Reply

    Antalya merkezden ben Gürbüz. Mrb siten inan ki çok güzel, face de paylaştım 10-06-2021 21:53:08

  15. Amasya merkezden ben hatice. merhaba arkadaşlar sayfan inanılmaz dikkat çekici, şukuladım 11-06-2021 06:34:10

  16. Elazığ merkezden ben Hasan. selam arkadaşlar sayfanız inanki çok iyi, teraziye tıkladım 11-06-2021 22:07:45

  17. Kahramanmaraş merkezden ben ali. Merhaba web sitesi gerçekten hoşuma gitti, facebookta paylaştım 29-06-2021 16:09:05

  18. Adana merkezden ben ahmet. Selam siteniz yeminle çok iyi, teraziye tıkladım 01-07-2021 18:52:29

  19. Düzce merkezden ben hatice. Selam web sitesi inanki güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 05-07-2021 01:12:38

  20. Bu konu : ” Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. ” çok güzel. selamun aleyküm sayfanız inanki ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım , memo – 311

  21. Bartın merkezden ben ali. selam arkadaşlar paylaşım cidden mükemmel, teşekkürler 14-07-2021 08:35:17

  22. Manisa dan kimler var. Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. . Slm siten süper ötesi hoşuma gitti, sağolun , – 220

  23. Bu konu : ” Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız inan ki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , ali – 69

  24. Bu konu : ” Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımın vallaha iyi, facebookta paylaştım , Gürbüz – 490

  25. Bu konu : ” Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inanılmaz mükemmel, twitter da paylaştım , mehmet – 141

  26. Bartın dan kimler var. Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. . Mrb paylaşım inan ki çok iyi, teraziye tıkladım , memo – 374

  27. Muş dan kimler var. Yeni çalışanları işe alan Amazon, aşı yaptırırlarsa 1000 ABD doları bonus artı 10 ABD doları kazanır. . merhaba arkadaşlar sayfa ciddiyim çok iyi, teşekkürler , ali – 266

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link