Kategoriler
Genel

Yeni joe biden cinsel assults ve şantaj

@sunrisemvmt üyeleri @JoeBiden tarafından cinsel olarak kandırıldıklarından ve şantaj olarak nasıl kullanabileceklerinden bahsediyor.

@CepateChange Görev Gücü için @AOC @RepAOC bu şekilde adlandırıldı

Tam gizli soruşturma için sabitlenmiş ipliğime bakın @tmv_intel

https://youtu.be/ElNf5-QWynE

“Yeni joe biden cinsel assults ve şantaj” için 29 yanıt

Konya merkezden ben ali. Selamın aleyküm sayfanız inan ki hayran edici, linkedinde paylaştım 19-06-2020 04:52:41

Bitlis merkezden ben ali. Selamın aleyküm web sitesi inanki çok güzel, linkedinde paylaştım 19-06-2020 08:38:13

Nevşehir merkezden ben Emine. selam arkadaşlar sayfanız cidden çok güzel, teraziye tıkladım 21-06-2020 17:15:58

Adana merkezden ben mehmet. selamun aleyküm sayfan vallaha çok güzel, face de paylaştım 01-07-2020 13:15:23

Bilecik merkezden ben ali. Selamın aleyküm bu web sitesi süper ötesi güzel, saolun 07-07-2020 13:41:52

Burdur merkezden ben ziya. Selam herkese paylaşım süper ötesi güzel, sosyal medyada paylaştım 07-08-2020 00:40:13

Eskişehir merkezden ben doruk. Selamın aleyküm web sitesi inan ki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 10-08-2020 12:06:00

Uşak merkezden ben Gürbüz. Selamlar bu web sitesi harbiden güzel, sosyal medyada paylaştım 24-08-2020 13:25:37

İstanbul merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siten valla çok iyi, teşekkürler 08-09-2020 20:39:14

Burdur merkezden ben ahmet. Slm web siten valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım 10-09-2020 08:12:42

Çanakkale merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım 13-09-2020 21:46:12

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir