Yıl 2020

“Yabancılar” sonunda kendilerini dünyanın efendileri olarak göstermeye karar verirler. Salgının bir aldatmaca olduğunu ve maskelerin yüz tanıma teknolojisini ilerletmek için olduğunu ortaya koydular. Şimdi kimse güvende değil. Donald Trump yeniden seçiliyor ve dünya artık “yeni normale” giriyor. Artık gerçeği biliyoruz ve asgari ücretli işlere uyup devam etmekten başka yapabileceğimiz bir şey olmadığını biliyoruz ve% 1’in dünyayı yönetmesine izin veriyoruz.

… Phonkboi tarafından gönderildi
[comments]

“Yıl 2020” üzerine 43 yorum

  1. Bitlis merkezden ben ali. Merhaba herkese paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, şukuladım 02-10-2020 09:13:14

    Cevapla
  2. merhaba arkadaşlar paylaşımın valla dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum

    Cevapla
  3. Çankırı merkezden ben Aylin. Merhaba herkese sayfa harbiden ilgi uyandırıcı, teraziye tıkladım 02-10-2020 12:36:48

    Cevapla
  4. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. Slm sayfan süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım , elif yılmaz – 430

    Cevapla
  5. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız cidden mükemmel, face de paylaştım , Aylin – 9

    Cevapla
  6. Erzurum dan kimler var. Yıl 2020 . Merhaba sayfan valla hayran bıraktı, facebookta paylaştım , ahmet – 8

    Cevapla
  7. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle çok güzel, teraziye tıkladım , emin – 375

    Cevapla
  8. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. Selam paylaşımınız harbiden hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum , ali – 281

    Cevapla
  9. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz vallaha güzel, tebrikler , Hasan – 311

    Cevapla
  10. İstanbul dan kimler var. Yıl 2020 . Selamlar web siteniz süper ötesi çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 335

    Cevapla
  11. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız inanki çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 85

    Cevapla
  12. Burdur merkezden ben Aylin. Selamın aleyküm sayfanız vallaha güzel, linkedinde paylaştım 15-12-2020 22:43:49

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. Selamlar paylaşımın süper ötesi dikkat çekici, şukuladım , gaye – 268

    Cevapla
  14. Şanlıurfa dan kimler var. Yıl 2020 . selam arkadaşlar paylaşımın vallaha mükemmel, facebookta paylaştım , ziya – 77

    Cevapla
  15. Mardin dan kimler var. Yıl 2020 . Merhaba web siten vallaha billaha hoşuma gitti, twitter da paylaştım , banu – 313

    Cevapla
  16. Bu konu : ” Yıl 2020 ” çok güzel. Selam sayfa inanki hayran bıraktı, tebrikler , elif yılmaz – 241

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link