YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma

Delirmiş gibi hissediyorum, bugün 2 farklı videoda fark ettim ve kulağa benzer geliyor, üst kattaki komşum ya da ailem ya da onların televizyonu değil, bunu biliyorum çünkü durakladığımda duruyor ve tekrar yapıyor deli olmadığımdan emin olmak için geri döndüğümde aynı parçalar var mı? Bu daha ileri gider mi? Aynı şey olan biri oldu mu? Ben deli miyim?

“YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma” üzerine 80 yorum

  1. Denizli merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siteniz süper ötesi güzel, saolun 08-05-2020 06:34:01

    Cevapla
  2. Kırklareli merkezden ben ahmet. Selam herkese siten ciddiyim hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 12-05-2020 05:37:34

    Cevapla
  3. Gaziantep merkezden ben elif yılmaz. Selam herkese siten ciddiyim hoşuma gitti, şukuladım 14-05-2020 09:14:58

    Cevapla
  4. Ankara merkezden ben doruk. Merhaba herkese sayfan cidden hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 14-05-2020 09:15:04

    Cevapla
  5. Kars merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfanız gerçekten çok güzel, sosyal medyada paylaştım 14-05-2020 09:15:33

    Cevapla
  6. Edirne merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm sayfanız vallaha billaha dikkatimi çekti, tebrikler 21-05-2020 06:10:05

    Cevapla
  7. Mersin merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfa ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 30-05-2020 16:39:20

    Cevapla
  8. Tunceli merkezden ben Aylin. Selamlar web siteniz inanılmaz çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 11-06-2020 07:26:23

    Cevapla
  9. Malatya merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar siten harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 14-06-2020 02:06:00

    Cevapla
  10. Rize merkezden ben ziya. merhaba arkadaşlar sayfa süper ötesi dikkat çekici, linkedinde paylaştım 16-06-2020 18:16:38

    Cevapla
  11. Nevşehir merkezden ben mehmet. selamun aleyküm bu web sitesi harbiden hoşuma gitti, sağolun 30-06-2020 04:27:07

    Cevapla
  12. Kırıkkale merkezden ben elif yılmaz. Merhaba herkese web siten inanılmaz ilgi uyandırıcı, tebrikler 30-07-2020 13:13:12

    Cevapla
  13. Sakarya merkezden ben gaye. Mrb paylaşımınız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım 07-08-2020 00:06:51

    Cevapla
  14. Siirt merkezden ben doruk. Merhaba herkese web siteniz vallaha çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım 25-08-2020 08:42:05

    Cevapla
  15. Ardahan merkezden ben ziya. Selamlar paylaşımınız vallaha hayran edici, teşekkürler 05-09-2020 00:33:27

    Cevapla
  16. Malatya merkezden ben Aylin. Slm web siteniz vallaha billaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım 14-09-2020 13:14:14

    Cevapla
  17. Bu konu : ” YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız vallaha çok güzel, sağolun , ahmet – 65

    Cevapla
  18. Konya merkezden ben mehmet. selamun aleyküm web siteniz inan ki ilgi uyandırıcı, teşekkürler 01-11-2020 20:56:37

    Cevapla
  19. Ağrı merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar paylaşım vallaha çok güzel, şukuladım 02-11-2020 14:56:22

    Cevapla
  20. Bu konu : ” YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma ” çok güzel. Selam herkese sayfanız vallaha çok hoşuma gitti, şukuladım , ali – 472

    Cevapla
  21. Bu konu : ” YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma ” çok güzel. Selamlar sayfa gerçekten iyi, teraziye tıkladım , ali – 22

    Cevapla
  22. Yalova dan kimler var. YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma . Selam herkese paylaşım inan ki dikkat çekici, teraziye tıkladım , Emine – 34

    Cevapla
  23. Bu konu : ” YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşım inan ki mükemmel, saolun , banu – 487

    Cevapla
  24. Zonguldak dan kimler var. YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma . merhaba arkadaşlar paylaşımın valla hayran bıraktı, twitter da paylaştım , ziya – 106

    Cevapla
  25. Balıkesir dan kimler var. YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma . Selam herkese web siteniz inanki dikkatimi çekti, şukuladım , banu – 23

    Cevapla
  26. Eskişehir dan kimler var. YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma . Selamlar bu web sitesi cidden hoşuma gitti, twitter da paylaştım , gaye – 93

    Cevapla
  27. Bu konu : ” YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma ” çok güzel. Selamlar paylaşım süper ötesi çok iyi, sağolun , mehmet – 271

    Cevapla
  28. Zonguldak merkezden ben Aylin. Selam herkese paylaşım vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım 21-01-2021 10:33:13

    Cevapla
  29. Siirt merkezden ben memo. Selamlar web sitesi inan ki dikkat çekici, teşekkürler 21-01-2021 15:06:45

    Cevapla
  30. Kahramanmaraş dan kimler var. YouTube videolarının arka planlarında sessiz sesler duyma . Merhaba sayfa cidden ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Aylin – 44

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link