Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır.

Gösteri devam edene kadar hiçbir eşcinsel karakter eklemediler. Çizgi romanlardaki karakterler gösteri başlayana kadar eşcinsel bile değildi. Bu yüzden heteroseksüel insanlar için çekici olan bu şovu yapıyorlar. İlk sezon ya da iki oldukça havalı. Normal bir zombi sevgilisinin istediği şey budur. Sonra herkesi eşcinsel yapmaya başlarlar. Daryl gey yaptılar, aron gey yaptılar … çizgi romandaki ilk resimlerine bakın. o eşcinsel değil ve sonra gösteriye gey bokunu eklediler ve sonra çizgi romanda değiştirdiler. İsa’yı da eşcinsel yaptılar …

Rick’in siyah bir kadınla yatmasını sağladı. Maggy Çinli bir adamı beceriyor. Belki Atlanta’daki tüm Fransız çantalarla uğraştıktan sonra gey oldular. Orada bir sürü film prodüksiyonu oluyordu ve insanlar onu “yeni hollywood” a dönüştürmeye çalışıyorlardı.

oh evet ve Atlanta’nın hemen yanında decatur adında bir şehir var ve o kadar çok lezbiyen var ki takma adı da dickhater … Ah tabii ki carol peletier’i de eklemek zorunda kaldılar, aynı zamanda siyah erkeklerden hoşlanan lezbiyen lol …

“Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır.” üzerine 30 yorum

  1. Zonguldak merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar siteniz gerçekten güzel, saolun 31-08-2020 21:06:44

    Cevapla
  2. Çanakkale merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar siten inanki çok hoşuma gitti, sağolun 31-08-2020 21:39:27

    Cevapla
  3. Çorum merkezden ben gaye. Selamın aleyküm siten valla hoşuma gitti, teraziye tıkladım 31-08-2020 21:47:54

    Cevapla
  4. Muş merkezden ben ahmet. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım 04-09-2020 07:18:51

    Cevapla
  5. Isparta merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfa vallaha çok güzel, sağolun 06-09-2020 15:53:46

    Cevapla
  6. Düzce merkezden ben banu. Slm paylaşımınız inanılmaz hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 11-09-2020 04:03:42

    Cevapla
  7. Batman merkezden ben gaye. Selamın aleyküm sayfa gerçekten hayran bıraktı, sağolun 02-10-2020 09:44:32

    Cevapla
  8. Sivas merkezden ben ahmet. Selam herkese paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 02-10-2020 11:43:35

    Cevapla
  9. Tekirdağ merkezden ben memo. Merhaba herkese web sitesi cidden hayran edici, facebookta paylaştım 12-10-2020 22:32:15

    Cevapla
  10. Konya merkezden ben gaye. Merhaba herkese web siteniz inanılmaz çok iyi, tebrikler 13-10-2020 04:26:15

    Cevapla
  11. Balıkesir merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar bu web sitesi inanılmaz dikkatimi çekti, teşekkürler 13-10-2020 08:57:50

    Cevapla
  12. Bitlis merkezden ben doruk. Selamlar paylaşımınız harbiden çok güzel, sosyal medyada paylaştım 14-10-2020 19:23:43

    Cevapla
  13. Bu konu : ” Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inan ki iyi, teşekkürler , ahmet – 306

    Cevapla
  14. Ağrı merkezden ben Hasan. selamun aleyküm siteniz inanılmaz çok güzel, tebrikler 16-10-2020 15:13:38

    Cevapla
  15. Bu konu : ” Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır. ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız harbiden çok güzel, facebookta paylaştım , ahmet – 116

    Cevapla
  16. Bu konu : ” Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır. ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfa cidden hoşuma gitti, teraziye tıkladım , Emine – 122

    Cevapla
  17. Burdur dan kimler var. Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır. . Selamlar paylaşım cidden hayran bıraktı, saolun , Gürbüz – 28

    Cevapla
  18. Bu konu : ” Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır. ” çok güzel. selam arkadaşlar paylaşım harbiden çok güzel, şukuladım , memo – 350

    Cevapla
  19. Denizli dan kimler var. Yürüyen ölü eşcinsel atlanta beyin yıkamadır. . Slm web sitesi vallaha çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum , Emine – 438

    Cevapla

Yorum yapın