Kategoriler
Genel

Yüz maskeleri gerçekten yardımcı oluyor mu?

Yani bu sonsuz ileri geri onları giymek, onları giymek yok. COVID bir virüstür, maskeler bakteriler içindir, bakteriler daha büyük partiküllerdir, virüs çok daha küçüktür, bu yüzden maske işe yaramaz, vb.

“Yüz maskeleri gerçekten yardımcı oluyor mu?” için 26 yanıt

Sakarya merkezden ben Aylin. Selam siten valla hayran edici, paylaşımların devamını bekliyorum 21-05-2020 19:15:05

Iğdır merkezden ben Emine. Merhaba herkese sayfan harbiden hayran edici, tebrikler 28-05-2020 14:40:56

Ağrı merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımın vallaha mükemmel, saolun 29-05-2020 17:40:41

Bitlis merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, saolun 14-06-2020 02:42:32

Şanlıurfa merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar web siteniz inanki çok hoşuma gitti, tebrikler 28-06-2020 10:10:43

Elazığ merkezden ben ahmet. selamun aleyküm web siteniz harbiden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum 02-07-2020 11:29:48

Adana merkezden ben doruk. Slm sayfa ciddiyim çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum 10-07-2020 13:22:31

Isparta merkezden ben elif yılmaz. merhaba arkadaşlar paylaşım vallaha çok iyi, teşekkürler 26-07-2020 07:52:57

Şırnak merkezden ben doruk. Selamın aleyküm siteniz yeminle çok iyi, twitter da paylaştım 04-08-2020 08:10:48

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir