Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor?

Teslim Bildirimi:

Trump teşvik tasarısını imzaladı ve derhal KOBİ'ler için kurulan 500 milyar dolarlık fonun gözetimine uymayacağını söyledi. Nerede / R / komplo öfke?

Gönderen … laujac
[Bağlantı] [Yorum]

“Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor?” üzerine 107 yorum

  1. Edirne merkezden ben doruk. Selam herkese paylaşım yeminle iyi, sosyal medyada paylaştım 29-03-2020 00:15:50

    Cevapla
  2. Balıkesir merkezden ben ziya. Merhaba herkese sayfan ciddiyim hayran edici, face de paylaştım 30-03-2020 06:23:41

    Cevapla
  3. Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, tebrikler 09-04-2020 11:14:49

    Cevapla
  4. Bingöl merkezden ben ziya. Selamlar sayfan yeminle ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım 14-04-2020 16:34:52

    Cevapla
  5. Amasya merkezden ben ziya. selam arkadaşlar paylaşım cidden çok hoşuma gitti, twitter da paylaştım 15-04-2020 19:56:40

    Cevapla
  6. Hakkari merkezden ben gaye. Selam paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, teşekkürler 19-04-2020 09:44:47

    Cevapla
  7. Erzurum merkezden ben Gürbüz. Selamlar bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 19-04-2020 20:19:03

    Cevapla
  8. Kırıkkale merkezden ben ahmet. Merhaba herkese web siteniz harbiden hayran bıraktı, teraziye tıkladım 30-04-2020 15:38:07

    Cevapla
  9. Kahramanmaraş merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımın gerçekten iyi, tebrikler 05-05-2020 20:41:21

    Cevapla
  10. Antalya merkezden ben Gürbüz. Selamlar sayfanız yeminle hayran bıraktı, şukuladım 05-05-2020 23:03:06

    Cevapla
  11. Erzincan merkezden ben ahmet. Selam herkese bu web sitesi ciddiyim çok güzel, linkedinde paylaştım 13-05-2020 05:31:04

    Cevapla
  12. Bursa merkezden ben elif yılmaz. Merhabalar sayfanız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum 04-06-2020 07:20:06

    Cevapla
  13. Kırıkkale merkezden ben ziya. Selamın aleyküm web siten inanılmaz iyi, facebookta paylaştım 12-06-2020 18:43:28

    Cevapla
  14. Afyon merkezden ben Aylin. merhaba arkadaşlar paylaşımınız ciddiyim güzel, twitter da paylaştım 13-07-2020 00:13:19

    Cevapla
  15. Bayburt merkezden ben Emine. Merhabalar web sitesi inanılmaz hayran bıraktı, tebrikler 13-07-2020 03:38:31

    Cevapla
  16. Adana merkezden ben elif yılmaz. selamun aleyküm sayfan vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 30-07-2020 17:26:32

    Cevapla
  17. Muğla merkezden ben Aylin. selamun aleyküm siten vallaha billaha hayran bıraktı, teraziye tıkladım 10-08-2020 15:46:34

    Cevapla
  18. Elazığ merkezden ben doruk. Selamın aleyküm bu web sitesi yeminle ilgi uyandırıcı, şukuladım 18-08-2020 06:27:50

    Cevapla
  19. Balıkesir merkezden ben doruk. merhaba arkadaşlar sayfan yeminle çok güzel, facebookta paylaştım 21-08-2020 18:03:04

    Cevapla
  20. Şırnak merkezden ben ahmet. Mrb bu web sitesi inanki dikkat çekici, face de paylaştım 06-09-2020 07:58:33

    Cevapla
  21. Gaziantep merkezden ben Aylin. Merhaba web siten harbiden çok iyi, face de paylaştım 07-09-2020 13:33:34

    Cevapla
  22. Burdur merkezden ben ahmet. Selamın aleyküm web siteniz gerçekten hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 15-09-2020 14:12:57

    Cevapla
  23. Isparta merkezden ben elif yılmaz. selam arkadaşlar sayfanız süper ötesi hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım 23-09-2020 12:15:55

    Cevapla
  24. Ardahan merkezden ben elif yılmaz. Slm sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, tebrikler 24-09-2020 13:53:49

    Cevapla
  25. Trabzon dan kimler var. Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? . Selamlar sayfanız süper ötesi çok iyi, saolun , Aylin – 6

    Cevapla
  26. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siten inanki hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 480

    Cevapla
  27. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Selamın aleyküm web sitesi harbiden iyi, teşekkürler , Gürbüz – 177

    Cevapla
  28. Gaziantep dan kimler var. Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? . merhaba arkadaşlar web siten vallaha hayran bıraktı, teşekkürler , ali – 256

    Cevapla
  29. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Merhaba sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler , Aylin – 194

    Cevapla
  30. Zonguldak merkezden ben Gürbüz. Merhaba web siten vallaha dikkat çekici, sağolun 07-11-2020 13:08:08

    Cevapla
  31. Van dan kimler var. Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? . Selam siteniz vallaha hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ziya – 90

    Cevapla
  32. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Slm siten inanki mükemmel, teraziye tıkladım , Hasan – 410

    Cevapla
  33. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımın inanılmaz çok güzel, twitter da paylaştım , elif yılmaz – 120

    Cevapla
  34. Artvin dan kimler var. Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? . selamun aleyküm web siten inan ki ilgi uyandırıcı, sağolun , Hasan – 132

    Cevapla
  35. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , hatice – 302

    Cevapla
  36. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Merhaba herkese siten harbiden çok güzel, face de paylaştım , ali – 173

    Cevapla
  37. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. selamun aleyküm web siteniz inanılmaz güzel, face de paylaştım , elif yılmaz – 421

    Cevapla
  38. Ardahan merkezden ben ali. Selamlar sayfanız yeminle güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 26-11-2020 15:28:36

    Cevapla
  39. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Mrb siten cidden mükemmel, tebrikler , doruk – 42

    Cevapla
  40. Tokat dan kimler var. Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? . Mrb sayfa valla hayran bıraktı, tebrikler , ali – 261

    Cevapla
  41. Osmaniye dan kimler var. Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? . Merhaba sayfa cidden hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 293

    Cevapla
  42. Samsun dan kimler var. Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? . selam arkadaşlar sayfanız valla dikkatimi çekti, facebookta paylaştım , ziya – 298

    Cevapla
  43. Çanakkale merkezden ben ali. selamun aleyküm sayfanız süper ötesi mükemmel, teraziye tıkladım 17-12-2020 19:20:36

    Cevapla
  44. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. selam arkadaşlar web siteniz vallaha hayran bıraktı, saolun , doruk – 219

    Cevapla
  45. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Merhabalar web siteniz cidden çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 106

    Cevapla
  46. Karabük merkezden ben doruk. Mrb paylaşım valla hoşuma gitti, twitter da paylaştım 03-01-2021 17:59:23

    Cevapla
  47. Tekirdağ merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi hoşuma gitti, teşekkürler 03-01-2021 21:07:32

    Cevapla
  48. Bu konu : ” Zaten bunu kabul etti, ama bu alt kısım neden Trump'ın 500 milyar doları kişisel kazanç için kullanacağını bilmiyor? ” çok güzel. Selam web sitesi vallaha mükemmel, sosyal medyada paylaştım , hatice – 74

    Cevapla
  49. Ankara merkezden ben Hasan. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha dikkatimi çekti, facebookta paylaştım 21-01-2021 20:35:48

    Cevapla

Yorum yapın

Lütfen Paylaşın !

close-link