Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? Zihinlerimizi değiştirmenin bir yolu olsaydı, beynimiz modern insanlarda gerekli olan zihniyetle daha uyumlu hissettim ve davrandılar? kabul edilir mi yoksa kabul etmeli miyiz?

böyle bir şeye doğal tepki, kişinin doğaya müdahale etmemesi gerektiğidir. Çoğu bu noktayı kabul eder ve anlar,

teknoloji yürüyüşü devam ettikçe, bu tür risklerin ölçülebilmesi için sadece bir zaman meselesi olduğunu düşünüyorum ve bundan sonra, hap / s, ekleme, çıkarma, vb.Gibi dağıtım yöntemini geliştirmek için çok uzak bir erişim değil. .. Daha fazla '' yaşam kalitesi '' teknolojisini kullanarak kendimizi her geçen gün daha fiziksel rahatsızlıklardan kurtardığımız için bu rahatsızlıkları ve yükleri ortadan kaldırmaz mıyız? Neden Budizm'in yıllarca, olumsuz sonuç olmadığı göz önüne alındığında, aynı sonuçla biten bir haptan daha doğal olabilir?

ama gerçekçi bir bakış açısıyla, bir gün, böyle bir değişim yöntemi yasaklanmadıkça ve muhtemelen böyle bir sihirli ilaç piyasaya bir şekilde ulaşamazsa, var olabilir ve muhtemelen var olacak mı?

Author

183 Comments

  1. Merhaba herkese web siteniz ciddiyim dikkat çekici, teraziye tıkladım

  2. Karaman merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha billaha güzel, sosyal medyada paylaştım 19-01-2020 09:01:01

  3. Selamlar web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, twitter da paylaştım

  4. Selamlar siteniz inanılmaz güzel, paylaşımların devamını bekliyorum

  5. Merhabalar sayfanız inanılmaz ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  6. Afyon merkezden ben ali. merhaba arkadaşlar web sitesi vallaha çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım 20-01-2020 07:38:50

  7. Eskişehir merkezden ben ziya. Selamın aleyküm sayfa harbiden hayran bıraktı, şukuladım 22-01-2020 19:43:41

  8. Manisa merkezden ben ziya. Merhaba siten vallaha güzel, şukuladım 30-01-2020 20:22:27

  9. Gaziantep merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siteniz inanılmaz hayran edici, sağolun 31-01-2020 06:04:43

  10. Nevşehir merkezden ben Emine. selamun aleyküm sayfan süper ötesi hoşuma gitti, şukuladım 01-02-2020 12:35:47

  11. Şanlıurfa merkezden ben mehmet. selamun aleyküm siten ciddiyim hayran bıraktı, sağolun 01-02-2020 13:05:56

  12. merhaba arkadaşlar web siteniz valla çok hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  13. merhaba arkadaşlar paylaşımın inanılmaz güzel, linkedinde paylaştım

  14. Mrb sayfanız gerçekten hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım

  15. elif yılmaz Reply

    Bingöl merkezden ben elif yılmaz. Selamın aleyküm siten cidden güzel, şukuladım 09-02-2020 05:00:22

  16. Uşak merkezden ben Gürbüz. merhaba arkadaşlar web siten inan ki çok iyi, teraziye tıkladım 10-02-2020 04:35:53

  17. Ordu merkezden ben ziya. Slm web sitesi cidden çok iyi, şukuladım 10-02-2020 06:57:25

  18. Iğdır merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfanız cidden dikkat çekici, facebookta paylaştım 11-02-2020 02:12:49

  19. Merhaba sayfanız vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  20. selamun aleyküm siteniz vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım

  21. Selamın aleyküm sayfa gerçekten hayran bıraktı, şukuladım

  22. elif yılmaz Reply

    Trabzon merkezden ben elif yılmaz. Selam siteniz gerçekten çok iyi, teşekkürler 16-02-2020 06:47:41

  23. Kars merkezden ben doruk. Selam herkese sayfan yeminle mükemmel, şukuladım 26-02-2020 22:23:48

  24. selam arkadaşlar bu web sitesi valla mükemmel, teşekkürler

  25. Isparta merkezden ben Emine. merhaba arkadaşlar paylaşımın süper ötesi hayran edici, face de paylaştım 28-02-2020 19:12:41

  26. Van merkezden ben banu. selamun aleyküm web sitesi harbiden çok güzel, twitter da paylaştım 28-02-2020 20:08:48

  27. Mardin merkezden ben banu. Selamın aleyküm sayfanız inanki iyi, tebrikler 29-02-2020 07:10:11

  28. merhaba arkadaşlar sayfanız inanılmaz dikkat çekici, şukuladım

  29. Erzurum merkezden ben Aylin. Selam siteniz cidden hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum 08-03-2020 00:59:53

  30. Gaziantep merkezden ben ahmet. Selamlar paylaşım süper ötesi mükemmel, teşekkürler 11-03-2020 21:03:53

  31. selam arkadaşlar bu web sitesi valla dikkat çekici, şukuladım

  32. Selamın aleyküm siten vallaha çok iyi, sosyal medyada paylaştım

  33. selam arkadaşlar web sitesi inan ki hayran bıraktı, paylaşımların devamını bekliyorum

  34. Selam herkese paylaşım gerçekten dikkat çekici, twitter da paylaştım

  35. merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha dikkat çekici, şukuladım

  36. selamun aleyküm sayfa cidden ilgi uyandırıcı, sosyal medyada paylaştım

  37. Muş merkezden ben Aylin. Merhabalar sayfa gerçekten iyi, twitter da paylaştım 08-04-2020 05:59:36

  38. elif yılmaz Reply

    Selamın aleyküm siten vallaha billaha çok güzel, linkedinde paylaştım

  39. Selamın aleyküm web sitesi valla hayran edici, linkedinde paylaştım

  40. Selam web siteniz vallaha billaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  41. Şanlıurfa merkezden ben doruk. selam arkadaşlar web siteniz süper ötesi hoşuma gitti, teraziye tıkladım 10-04-2020 17:37:15

  42. Merhabalar paylaşım inanki hayran edici, facebookta paylaştım

  43. Selam paylaşımınız ciddiyim dikkat çekici, teşekkürler

  44. Yalova merkezden ben banu. Merhaba herkese sayfanız valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım 14-04-2020 19:29:34

  45. Giresun merkezden ben ali. selam arkadaşlar siteniz inan ki hayran edici, şukuladım 15-04-2020 23:17:23

  46. Şırnak merkezden ben mehmet. Mrb bu web sitesi ciddiyim güzel, teşekkürler 19-04-2020 18:07:13

  47. Kütahya merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten vallaha billaha iyi, face de paylaştım 22-04-2020 09:26:16

  48. Bayburt merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfanız inanılmaz çok hoşuma gitti, face de paylaştım 24-04-2020 15:59:55

  49. Samsun merkezden ben Aylin. Selam herkese sayfanız gerçekten çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 26-04-2020 16:45:25

  50. selam arkadaşlar siten vallaha billaha hayran bıraktı, sağolun

  51. Batman merkezden ben mehmet. Selamlar web sitesi gerçekten dikkat çekici, teşekkürler 02-05-2020 23:28:31

  52. elif yılmaz Reply

    selamun aleyküm web siten inan ki hayran bıraktı, linkedinde paylaştım

  53. Tunceli merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfanız valla dikkatimi çekti, teraziye tıkladım 03-05-2020 23:38:41

  54. Merhaba herkese sayfa inan ki hayran bıraktı, teşekkürler

  55. Erzurum merkezden ben ahmet. Slm web siteniz ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 09-05-2020 09:57:24

  56. Karaman merkezden ben Aylin. Selam sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, saolun 10-05-2020 01:14:39

  57. Manisa merkezden ben Gürbüz. selamun aleyküm bu web sitesi ciddiyim hoşuma gitti, sosyal medyada paylaştım 10-05-2020 21:56:11

  58. Hatay merkezden ben ali. selamun aleyküm paylaşımınız ciddiyim iyi, tebrikler 12-05-2020 08:37:47

  59. elif yılmaz Reply

    Sakarya merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımın vallaha hayran bıraktı, twitter da paylaştım 14-05-2020 09:56:17

  60. merhaba arkadaşlar sayfan inanki çok güzel, facebookta paylaştım

  61. Giresun merkezden ben doruk. Slm bu web sitesi vallaha billaha hayran bıraktı, şukuladım 18-05-2020 22:07:05

  62. Adıyaman merkezden ben banu. Merhabalar bu web sitesi inanki mükemmel, twitter da paylaştım 23-05-2020 17:05:06

  63. Erzurum merkezden ben ali. Selam herkese paylaşım süper ötesi hayran edici, teşekkürler 28-05-2020 12:20:59

  64. Düzce merkezden ben mehmet. Selamlar sayfanız inan ki iyi, sağolun 29-05-2020 12:46:03

  65. elif yılmaz Reply

    Muğla merkezden ben elif yılmaz. Slm paylaşımın inan ki dikkatimi çekti, twitter da paylaştım 05-06-2020 18:07:30

  66. Diyarbakır merkezden ben gaye. merhaba arkadaşlar siteniz vallaha çok güzel, teraziye tıkladım 08-06-2020 21:10:59

  67. Malatya merkezden ben mehmet. Merhabalar bu web sitesi inan ki mükemmel, sağolun 10-06-2020 14:16:13

  68. Slm sayfanız harbiden dikkat çekici, teraziye tıkladım

  69. Tokat merkezden ben Gürbüz. Merhaba sayfanız yeminle hayran edici, teşekkürler 19-06-2020 17:46:39

  70. elif yılmaz Reply

    Merhabalar siten ciddiyim hayran bıraktı, şukuladım

  71. Merhaba web siteniz valla mükemmel, sosyal medyada paylaştım

  72. Mrb paylaşımınız valla ilgi uyandırıcı, face de paylaştım

  73. Ordu merkezden ben ali. Merhaba sayfanız vallaha hayran bıraktı, şukuladım 07-07-2020 08:37:14

  74. Hakkari merkezden ben mehmet. Mrb sayfa inan ki çok güzel, sosyal medyada paylaştım 07-07-2020 11:35:28

  75. Merhaba sayfan valla çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım

  76. Slm paylaşımınız cidden çok iyi, face de paylaştım

  77. Gümüşhane merkezden ben Gürbüz. Selamlar bu web sitesi inan ki dikkatimi çekti, face de paylaştım 26-07-2020 11:21:40

  78. Karaman merkezden ben Aylin. selamun aleyküm web siteniz inanki hoşuma gitti, teraziye tıkladım 29-07-2020 20:21:14

  79. Siirt merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşım süper ötesi hayran bıraktı, twitter da paylaştım 04-08-2020 18:22:06

  80. Kocaeli merkezden ben banu. Slm sayfa gerçekten güzel, saolun 04-08-2020 23:24:27

  81. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki iyi, tebrikler

  82. Antalya merkezden ben mehmet. Mrb web sitesi inanılmaz çok iyi, face de paylaştım 06-08-2020 10:53:36

  83. Selam paylaşımın inan ki çok hoşuma gitti, facebookta paylaştım

  84. Ankara merkezden ben banu. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha hayran bıraktı, tebrikler 07-08-2020 02:18:44

  85. selamun aleyküm sayfa valla ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  86. elif yılmaz Reply

    Merhaba herkese sayfa harbiden dikkat çekici, saolun

  87. Şanlıurfa merkezden ben doruk. Selam siteniz ciddiyim çok hoşuma gitti, face de paylaştım 12-08-2020 07:48:38

  88. Selam herkese paylaşımınız inanılmaz mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  89. Çankırı merkezden ben doruk. Selamın aleyküm paylaşımınız vallaha billaha hayran bıraktı, face de paylaştım 17-08-2020 21:28:24

  90. elif yılmaz Reply

    Selamlar bu web sitesi süper ötesi dikkatimi çekti, saolun

  91. merhaba arkadaşlar bu web sitesi vallaha billaha çok iyi, facebookta paylaştım

  92. merhaba arkadaşlar siteniz cidden dikkatimi çekti, teşekkürler

  93. Merhabalar siten cidden mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  94. selam arkadaşlar web siten süper ötesi mükemmel, şukuladım

  95. Merhabalar sayfan vallaha billaha güzel, linkedinde paylaştım

  96. Kilis merkezden ben Aylin. selam arkadaşlar web siten harbiden hayran edici, twitter da paylaştım 09-09-2020 23:44:48

  97. Merhaba bu web sitesi cidden mükemmel, şukuladım

  98. Tokat merkezden ben banu. Selamlar sayfa inanılmaz güzel, sosyal medyada paylaştım 20-09-2020 08:47:35

  99. elif yılmaz Reply

    Denizli merkezden ben elif yılmaz. Merhaba siten yeminle çok güzel, paylaşımların devamını bekliyorum 24-09-2020 00:26:58

  100. Gürbüz Reply

    Mersin merkezden ben Gürbüz. Mrb web siteniz yeminle dikkatimi çekti, teşekkürler 29-09-2020 07:41:57

  101. Selamın aleyküm siteniz ciddiyim hayran edici, teşekkürler

  102. Merhaba herkese sayfan vallaha billaha iyi, teraziye tıkladım

  103. Selamlar paylaşım inanılmaz çok güzel, şukuladım

  104. merhaba arkadaşlar siteniz inanılmaz çok iyi, teraziye tıkladım

  105. Aydın merkezden ben Aylin. Selamlar paylaşım gerçekten hayran bıraktı, sağolun 18-10-2020 02:04:08

  106. Zonguldak merkezden ben emin. selamun aleyküm bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, sağolun 24-10-2020 18:03:40

  107. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar paylaşımınız vallaha billaha çok hoşuma gitti, saolun , elif yılmaz – 315

  108. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhaba herkese siteniz ciddiyim hayran bıraktı, face de paylaştım , Aylin – 167

  109. Merhaba paylaşımın inan ki mükemmel, paylaşımların devamını bekliyorum

  110. Merhaba herkese siteniz vallaha billaha çok hoşuma gitti, şukuladım

  111. selam arkadaşlar web sitesi harbiden dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  112. Gürbüz Reply

    Isparta dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . Mrb paylaşımınız inanılmaz çok güzel, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 492

  113. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Selam herkese paylaşım gerçekten ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , banu – 157

  114. Selamın aleyküm siten vallaha billaha çok güzel, sağolun

  115. Kayseri merkezden ben hatice. Selam herkese paylaşımın inanılmaz çok hoşuma gitti, linkedinde paylaştım 22-11-2020 00:57:13

  116. Şanlıurfa merkezden ben emin. selamun aleyküm paylaşımınız gerçekten dikkatimi çekti, teşekkürler 24-11-2020 02:43:02

  117. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımınız inan ki mükemmel, sağolun , banu – 325

  118. Karabük merkezden ben ahmet. Merhaba siteniz inanki hoşuma gitti, paylaşımların devamını bekliyorum 30-11-2020 07:31:38

  119. elif yılmaz Reply

    Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhabalar web siten ciddiyim hayran edici, linkedinde paylaştım , elif yılmaz – 135

  120. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhaba herkese web sitesi yeminle hoşuma gitti, twitter da paylaştım , ali – 277

  121. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Selam herkese sayfanız inanılmaz hayran bıraktı, sosyal medyada paylaştım , Gürbüz – 179

  122. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar web siteniz vallaha çok iyi, paylaşımların devamını bekliyorum , gaye – 478

  123. Artvin dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . Merhabalar sayfa vallaha mükemmel, sağolun , hatice – 365

  124. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhaba sayfa yeminle iyi, saolun , Aylin – 259

  125. Ağrı merkezden ben ahmet. Selamlar bu web sitesi süper ötesi dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım 24-12-2020 23:43:51

  126. Mrb siten yeminle dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  127. Nevşehir merkezden ben ziya. selam arkadaşlar web siten vallaha ilgi uyandırıcı, saolun 31-12-2020 16:21:30

  128. Aksaray merkezden ben hatice. Slm bu web sitesi yeminle dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum 05-01-2021 13:52:54

  129. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Mrb web sitesi inanılmaz ilgi uyandırıcı, facebookta paylaştım , Gürbüz – 460

  130. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhaba herkese sayfa inanılmaz çok hoşuma gitti, teşekkürler , Aylin – 133

  131. Hatay dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . Slm siten süper ötesi iyi, şukuladım , hatice – 250

  132. Konya merkezden ben Emine. Merhaba herkese bu web sitesi vallaha hayran bıraktı, teşekkürler 15-01-2021 13:31:18

  133. Düzce merkezden ben Emine. Merhabalar paylaşımınız valla hayran bıraktı, teraziye tıkladım 17-01-2021 21:59:52

  134. Selam herkese paylaşımınız valla iyi, teraziye tıkladım

  135. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhabalar paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, teşekkürler , – 493

  136. Selamın aleyküm web siteniz valla mükemmel, teşekkürler

  137. Kars merkezden ben gaye. Slm siteniz gerçekten mükemmel, sosyal medyada paylaştım 27-01-2021 03:32:12

  138. Mardin dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . Slm paylaşımınız ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ahmet – 373

  139. Giresun merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız harbiden ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım 31-01-2021 09:23:36

  140. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız harbiden mükemmel, twitter da paylaştım , hatice – 354

  141. Kırklareli merkezden ben memo. Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle hayran edici, sosyal medyada paylaştım 09-02-2021 16:59:29

  142. Bursa dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . selam arkadaşlar siten yeminle iyi, face de paylaştım , ali – 280

  143. Selam herkese sayfanız vallaha billaha mükemmel, facebookta paylaştım

  144. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Mrb sayfan inanılmaz dikkatimi çekti, paylaşımların devamını bekliyorum , memo – 347

  145. Bolu dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . selamun aleyküm sayfanız ciddiyim çok hoşuma gitti, teraziye tıkladım , ahmet – 342

  146. merhaba arkadaşlar web siten valla dikkat çekici, sosyal medyada paylaştım

  147. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşımın inanılmaz iyi, twitter da paylaştım , ali – 73

  148. Tekirdağ dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . Merhabalar web siteniz vallaha billaha dikkatimi çekti, teraziye tıkladım , hatice – 69

  149. Gürbüz Reply

    Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. selam arkadaşlar sayfanız yeminle mükemmel, sağolun , Gürbüz – 29

  150. Karaman merkezden ben hatice. Slm web sitesi ciddiyim hayran bıraktı, linkedinde paylaştım 14-03-2021 23:00:20

  151. Düzce dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . merhaba arkadaşlar sayfanız vallaha billaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım , Aylin – 220

  152. Artvin merkezden ben banu. selam arkadaşlar sayfanız yeminle dikkatimi çekti, sağolun 21-03-2021 19:29:27

  153. Kahramanmaraş dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . Selamın aleyküm paylaşımınız yeminle ilgi uyandırıcı, linkedinde paylaştım , Aylin – 449

  154. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Slm web siten cidden hayran edici, saolun , mehmet – 146

  155. Karaman merkezden ben ali. Merhabalar sayfa vallaha ilgi uyandırıcı, teşekkürler 02-04-2021 10:48:13

  156. selam arkadaşlar web siten valla çok iyi, tebrikler

  157. Bu konu : ” Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? ” çok güzel. Slm siteniz cidden güzel, şukuladım , ziya – 27

  158. Mrb paylaşımınız cidden ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım

  159. Kastamonu dan kimler var. Zihin değiştirici yöntemler işe yarayabilir mi? . Merhaba sayfa cidden iyi, saolun , Hasan – 417

  160. Zonguldak merkezden ben emin. Slm sayfanız vallaha mükemmel, linkedinde paylaştım 02-05-2021 18:30:51

  161. Bolu merkezden ben mehmet. Merhaba herkese paylaşımınız inanılmaz hoşuma gitti, twitter da paylaştım 07-05-2021 04:53:35

Write A Comment

Lütfen Paylaşın !

close-link