Birisi dün yaptığım bir gönderide boyut değiştirme/boyut atlama kavramını gündeme getirdi ve o zamandan beri düşünüyorum. Boyutlar veya zaman çizgileri arasında geçiş yapmak gerçekten mümkün mü? Faydaları var mı? Yankıları var mı?

Bununla ilgili reddit’in kapatılmasının garip olduğunu düşündüm. Bununla birlikte, internetin diğer bölümlerinde bununla ilgili pek çok “nasıl yapılır” yazısı var gibi görünüyor.

Bunu duydunuz mu veya bununla ilgili herhangi bir deneyiminiz var mı?

32 Comments

  1. merhaba arkadaşlar sayfanız yeminle hoşuma gitti, şukuladım

  2. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Merhabalar sayfa valla hayran edici, sosyal medyada paylaştım , ziya – 134

  3. Kırşehir merkezden ben ziya. Selamın aleyküm siteniz süper ötesi çok iyi, tebrikler 05-08-2021 16:30:42

  4. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Slm bu web sitesi inan ki hayran bıraktı, twitter da paylaştım , memo – 408

  5. Yalova dan kimler var. Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? . merhaba arkadaşlar paylaşım süper ötesi dikkatimi çekti, sağolun , doruk – 160

  6. Slm web siteniz inanılmaz dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum

  7. Batman dan kimler var. Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? . Mrb siteniz cidden dikkat çekici, şukuladım , memo – 399

  8. Diyarbakır merkezden ben ali. Selam paylaşımın inanılmaz çok iyi, face de paylaştım 06-08-2021 02:50:20

  9. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın gerçekten çok iyi, sağolun , banu – 463

  10. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Selam herkese web sitesi valla iyi, face de paylaştım , Hasan – 175

  11. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Selamın aleyküm web siten inanılmaz hayran edici, şukuladım , ali – 177

  12. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Merhabalar siteniz süper ötesi dikkat çekici, teraziye tıkladım , ziya – 270

  13. elif yılmaz Reply

    Sivas dan kimler var. Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? . Mrb paylaşım harbiden ilgi uyandırıcı, tebrikler , elif yılmaz – 311

  14. Hatay merkezden ben memo. Merhaba web siten gerçekten hayran bıraktı, saolun 23-08-2021 23:20:16

  15. Trabzon dan kimler var. Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? . Merhaba herkese siten inanılmaz dikkatimi çekti, tebrikler , ali – 468

  16. Tunceli merkezden ben memo. selamun aleyküm siten gerçekten güzel, teşekkürler 26-08-2021 21:08:14

  17. Selam paylaşımınız valla dikkatimi çekti, linkedinde paylaştım

  18. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Selamlar paylaşımın vallaha ilgi uyandırıcı, twitter da paylaştım , ali – 164

  19. Elazığ merkezden ben gaye. Selamlar paylaşımın inanılmaz hayran edici, teraziye tıkladım 29-08-2021 15:04:27

  20. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Mrb paylaşım harbiden çok hoşuma gitti, saolun , mehmet – 490

  21. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. selam arkadaşlar siten vallaha billaha dikkat çekici, linkedinde paylaştım , memo – 280

  22. Muğla merkezden ben banu. Merhaba herkese siten harbiden dikkat çekici, linkedinde paylaştım 30-08-2021 03:16:52

  23. merhaba arkadaşlar web siteniz cidden çok hoşuma gitti, face de paylaştım

  24. Zonguldak merkezden ben mehmet. Mrb paylaşımınız vallaha ilgi uyandırıcı, face de paylaştım 02-09-2021 16:05:57

  25. Selamlar paylaşımınız vallaha çok hoşuma gitti, tebrikler

  26. Düzce dan kimler var. Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? . Selamın aleyküm bu web sitesi inanki çok hoşuma gitti, face de paylaştım , emin – 288

  27. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan süper ötesi hayran bıraktı, teşekkürler , emin – 228

  28. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Selam siteniz gerçekten çok hoşuma gitti, saolun , gaye – 439

  29. selamun aleyküm siteniz yeminle hoşuma gitti, teraziye tıkladım

  30. Trabzon dan kimler var. Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? . Selam sayfanız cidden çok iyi, teşekkürler , banu – 249

  31. Bursa merkezden ben doruk. selamun aleyküm sayfanız ciddiyim dikkatimi çekti, şukuladım 18-09-2021 17:38:26

  32. Bu konu : ” Zıplamak veya boyutları değiştirmek hakkında ne düşünüyorsunuz? ” çok güzel. Selam sayfa ciddiyim hayran bıraktı, facebookta paylaştım , Hasan – 208

Write A Comment