Kanada, muhtemelen, mandaları kaldıran dünyadaki son yerlerden biri. Bazı illerde, 1 Temmuz’da maskeler, bir dizi başka kısıtlamanın hafifletilmesinin yanı sıra kapalı alanlarda isteğe bağlı hale geldi. Artık maske takmayan birçok insan gördüm ama aynı zamanda birçok insanın maske takmamayı tercih ettiğini görüyorum.

Birinin, 2 doz aşı aldıktan sonra %99,7 hayatta kalma oranı olan bir virüs için maske takmanın hala gerekli olduğunu ve ayrıca maskelerin artık zorunlu olmadığı söylendiğini akıllarında rasyonalize edebilmesi bana tuhaf geliyor. Bu delilik bu noktada

Hükümetler koyunlar için kısıtlamaları hafiflettiğinde bu propagandanın buharlaşacağını düşündüm ama bu NPC’ler geri dönüşü olmayan bir noktaya programlanmış gibi görünüyor.

29 Comments

  1. Hakkari merkezden ben emin. Merhabalar siten inanki çok iyi, twitter da paylaştım 04-07-2021 03:43:48

  2. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Selamın aleyküm paylaşımınız cidden dikkat çekici, paylaşımların devamını bekliyorum , doruk – 103

  3. Elazığ dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . merhaba arkadaşlar sayfa vallaha billaha çok hoşuma gitti, tebrikler , ali – 81

  4. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Slm paylaşımınız ciddiyim çok iyi, teşekkürler , ziya – 438

  5. Erzincan dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . Merhabalar paylaşımınız valla çok hoşuma gitti, face de paylaştım , mehmet – 200

  6. Merhaba herkese paylaşımınız vallaha billaha dikkat çekici, saolun

  7. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Selamlar bu web sitesi yeminle güzel, tebrikler , ziya – 212

  8. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Merhabalar sayfa süper ötesi mükemmel, twitter da paylaştım , Hasan – 82

  9. Sinop dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . Merhabalar siten harbiden hayran bıraktı, sağolun , banu – 343

  10. İzmir merkezden ben gaye. Merhaba herkese sayfan valla hayran bıraktı, saolun 06-07-2021 13:36:24

  11. Denizli dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . Selamlar paylaşımınız süper ötesi iyi, linkedinde paylaştım , ziya – 35

  12. Adıyaman merkezden ben banu. selam arkadaşlar web sitesi gerçekten hayran edici, saolun 15-07-2021 08:36:34

  13. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Selam herkese paylaşımınız cidden dikkatimi çekti, sosyal medyada paylaştım , ahmet – 15

  14. Bitlis dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . Merhaba herkese paylaşım ciddiyim hayran edici, tebrikler , doruk – 199

  15. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Merhaba herkese paylaşım yeminle hoşuma gitti, saolun , ahmet – 318

  16. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. selamun aleyküm paylaşımın inan ki iyi, face de paylaştım , Aylin – 197

  17. İstanbul dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . selamun aleyküm web siteniz inanki iyi, sosyal medyada paylaştım , gaye – 125

  18. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Selamlar paylaşımın cidden mükemmel, face de paylaştım , ali – 342

  19. Zonguldak merkezden ben emin. Selamlar web siteniz inanki hayran edici, teşekkürler 22-08-2021 04:23:37

  20. Yozgat dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . Selam sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, facebookta paylaştım , Aylin – 423

  21. Tekirdağ dan kimler var. Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, . Merhaba herkese web siten valla hayran bıraktı, saolun , hatice – 177

  22. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Mrb sayfa süper ötesi iyi, şukuladım , ali – 267

  23. Afyon merkezden ben mehmet. Selam web siteniz inan ki hayran bıraktı, sağolun 02-09-2021 06:02:22

  24. Merhaba herkese paylaşımın yeminle çok hoşuma gitti, şukuladım

  25. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. Selam sayfan gerçekten hayran bıraktı, saolun , Emine – 126

  26. Bu konu : ” Zorunlu emirler kaldırıldı ve şehrimdeki koyunlar, ” çok güzel. merhaba arkadaşlar sayfan ciddiyim çok güzel, sosyal medyada paylaştım , mehmet – 457

  27. Selamın aleyküm sayfan vallaha billaha hoşuma gitti, teraziye tıkladım

Write A Comment